+38 095 278 9565
администратор автосалона
+38 044 205 5979
станция тех. обслуживания
+38 044 205 5966
администратор
+38 095 278 9565
администратор автосалона
+38 044 205 5979
станция тех. обслуживания

CMX1100 Rebel

НЕУДЕРЖНЫЙ БУНТОВИТЕЛЬ CMX1100 Rebel

 

За более подробной информацией обращайтесь за:



Готовы обновить свое транспортное средство? Тогда самое время. Время для чего-то совершенно нового. Выбирайте новый Rebel CMX1100. Мотоцикл без обтекателей, отдающий дань уважения силуэту «боббера» с толстыми шинами из прежних времен, но одновременно выставляющий напоказ вполне современные элементы дизайна. Конечно, благодаря привлекательному облику этот мотоцикл будет прекрасно выглядеть во время неспешных поездок по широким бульварам. Но по плану разработчиков его способности этим не ограничиваются.

Тяговитий двигун із характерним паралельним розташуванням двох циліндрів оснащений електронною системою керування дросельною заслінкою Throttle By Wire, системою регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) і системою контролю підйому переднього колеса Wheelie Control та підтримує 3 попередньо запрограмовані режими руху:

  • STANDARD — на низькій швидкості забезпечує можливість спокійного руху, але зі зростанням частоти обертів вивільняє значно більший потенціал;
  • RAIN обмежує передавання потужності, підтримує можливість гальмування двигуном, адаптований до вищого рівня контролю з боку систем Wheelie Control та HSTC і дає змогу почуватися значно впевненіше або спокійно насолоджуватися подорожжю;
  • SPORT вирізняється агресивним передаванням потужності та нижчим втручанням з боку систем Wheelie Control та HSTC.


Круїз-контроль входить до базової комплектації, а як опція пропонується наша унікальна шестиступенева трансмісія з двома зчепленнями DCT. Ви можете їздити наодинці чи з пасажиром, адже подушку заднього сидіння можна швидко і легко зняти. Під сидінням є зручний відсік для речей об’ємом 3 л, оснащений USB-роз’ємом Type-C з функцією заряджання.

До того ж цей ефектний круїзер просто створений для проходження поворотів. Передня вилка картриджного типу вирізняється чорними стаканами, що складаються з двох частин (з екструдованого та литого алюмінію) та перами діаметром 43 мм, вкритими оксидом титану темно-синього кольору. Спарені задні амортизатори з регулюванням попереднього стиснення пружин оснащені винесеними герметичними компенсаційними резервуарами, що забезпечують рівномірність демпфування.

За ефективність гальмування відповідають переднє гальмо з радіальним кріпленням, чотирипоршневим супортом моноблочної конструкції та плаваючим диском діаметром 330 мм, а також заднє гальмо з однопоршневим супортом і диском діаметром 256 мм. Роботою обох гальм керує антиблокувальна гальмівна система (ABS). Литі алюмінієві колісні диски вирізняються спортивними Y-подібними спицями і товстими шинами розмірністю 180/65B-16 ззаду та 130/70B-18 попереду.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:



ТЕХНИЧЕСКИЕ ХАРАКТЕРИСТИКИ

Двигатель
Тип Рядной 2 – цилиндровый, 8-
клапанный, жидкостный
охлаждение, SOHC, Евро — 5
Объем 1084 см3
Диаметр цилиндра и Ход поршня, мм 92 х 81.5
Максимальная мощность 87 л.с. при 7000 об/мин.
Максимальный крутящий момент 98 Нм при 4750 об/мин.
Топливная система PGM-FI (программируемое
впрыск топлива)
Объем моторного масла 5.2 л
Объем топливного бака 13.6 л
Расход топлива 5.3 л / 100 км
Степень сжатия 10.1 : 1
Приводной механизм
Стартер Электрический
Трансмиссия 6-ступенчатая, DCT (Dual Clutch Transmission)
Конечная передача Цепная
Шасси / Подвеска / Тормоза
Рама Стальная, пространственная
Передняя подвеска Телескопическая вилка, диаметр перьев 43 мм, картриджного типа, с регулируемым предварительным сжатием пружин.
Задняя подвеска Два амортизатора с выносными резервуарами и регулируемым предварительным сжатием пружин.
Передний тормоз Один волнистый диск 330 mm, с
радиальным моноблоковым 4-
поршневого суппорта, 2-канальная
ABS
Задний тормоз Один волнистый диск 256 mm, с 1-
поршневым суппортом
Передняя шина 130/70B18 M/C, безкамерная
Задняя шина 180/65B16 M/C, безкамерная
Размеры
Габариты (Д х Ш х В), мм 2240 x 853 x 1115
Угол наклона вилки 28°
Колесная база, мм 1520
Радиус разворота, м 2.9
Высота по седлу, мм 700
Дорожный просвет, мм 120
Снаряженная масса, кг 233
Приборы и электричество  
Приборная панель LCD панель
Мощность батареи, (V/Ah) 12 V / 11.2 Ah
USB разъем Type-C
Передняя фара LED
Задняя фара LED

Остались вопросы?

Новости и события

27июня 2022
Лучшее предложение от DMI – 50% на комплексную мойку и твердый воск! Стоимость пакета услуг "Комплексная мойка" + "Твердый воск": 🚘 Авто малого и среднего размера (хэтчбек/седан) Стоимость: 1060,80 грн…
Подробнее
Отзывная кампания по замене модуля подушки безопасности
Детальнее
Подробнее
До окончания акции :