ОБИРАЙТЕ ВЖЕ СЬОГОДНІ, ЯКИМ ПІЛОТОМ ВИ БУДЕТЕ ЗАВТРА
За більш детальною інформацією звертайтесь за:

CB500F — мотоцикл у його первісному стані, позбавлений усього зайвого. Компактний та
агресивний дизайн виставляє напоказ двигун із паралельним розташуванням двох циліндрів, а
широко розставлені рукоятки вигнутого керма підкреслюють належність до класу
«стрітфайтерів». Паливний бак зі скульптурними обрисами став менш габаритним, але попри
це його місткість дасть вам змогу проводити більше часу на дорозі. А нова чітка графіка
виділяється на фоні ефектного лакофарбового покриття незалежно від обраного кольору.
охолодженням розвиває 47 к.с. за 8600 об/хв, а піковий крутний момент становить 43 Н·м за 6500
об/хв. Варто зазначити, що високе значення крутного моменту доступне одразу після початку
руху в нижньому й середньому діапазонах частот обертів, завдяки чому мотоцикл швидше
набирає швидкість. Повітрозабірник спрямовує потік повітря в систему впорскування пального
PGM-FI, а випускна система швидко й ефективно виводить відпрацьовані гази. Конструкцію
внутрішньої камери глушника удосконалили задля підвищення ефективності та оптимізації
звучання, додавши впевнених характерних ноток, що поліпшують враження від керування і
слугують джерелом захопливих емоцій у разі перемикання шестиступеневої коробки передач
за високої частоти обертів. Крім того, як і в старших моделях, проковзуюче зчеплення з
підтримкою полегшує перемикання на вищу передачу та запобігає блокуванню заднього
колеса в разі жорсткого вмикання нижчої передачі в процесі уповільнення.
мм має функцію регулювання попереднього навантаження пружин. Чіткий інверсний РК-дисплей
панелі приладів з індикатором поточної передачі та рекомендації щодо перемикання на вищу
передачу забезпечує швидкий доступ до інформації. Сигнал екстреної зупинки Honda (ESS)
миттєво попередить інших водіїв у разі раптового гальмування. Модулятор системи ABS
автоматично виявляє різке гальмування на швидкості від 56 км/год та активує передню й задню
аварійну світлову сигналізацію, щоб попередити водіїв інших транспортних засобів.
Довершальним штрихом преміум-класу слугують світлодіодні світлові прилади включно з
покажчиками повороту.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун | |
Тип | 4-тактний, 8-клапанний, DOHC 2- циліндровий |
Об’єм | 471 см3 |
Діаметр циліндра та Хід поршня, мм | 67 x 66.8mm |
Максимальна потужність | 35kW / 8600 об. |
Максимальний крутний момент | 43 Нм при 6500 об. |
Об’єм моторного мастила | 3.2 л |
Витрата пального | 3,5 л/ 100 км |
Ступінь стиску | 10.7 : 1 |
Привідний механізм | |
Стартер | Електричний |
Трансмісія | 6-ступенева |
Кінцева передача | Ланцюгова |
Шасі / Підвіска / Гальма | |
Рама | Сталева, ромбовидна |
Передня підвіска | Телескопічна вилка 41 мм, |
Задня підвіска | Моноамортизатор маятник Pro-link |
Переднє гальмо | 320 мм одинарне гідравлічне дискове, з 2-поршневими супортами й композитними колодками. 2-канальний ABS |
Заднє гальмо | 240 мм одинарне гідравлічне дискове з 1-поршневим супортом. 2-канальний ABS |
Передня шина | 120/70-ZR17M/C |
Задня шина | 160/60-ZR17M/C |
Розміри | |
Габарити (Д х Ш х В), мм | 2080мм x 790мм x 1060мм |
Кут нахилу вилки | 25.5° |
Колісна база, мм | 1410 мм |
Висота по сідлу, мм | 785 мм |
Дорожній просвіт, мм | 145 мм |
Об’єм паливного бака | 16,7 л |
Споряджена маса, кг | 190 кг |
Прилади та електрика | |
Панель приладів | LCD-екран |
Головне світло | Світлодіодне |
Стоп сигнали | Світлодіодні |