Honda CB1000 R
За більш детальною інформацією звертайтесь за:

В останнє десятиліття у мотоциклах багато разів змінилися очікування водіїв щодо своїх велосипедів – що вони роблять, як виглядають та як почуваються. І Honda ніколи не боялася застосовувати свою технологію, інженерію та «а що, якщо…?» уяву до створення мотоциклів, які населяють нові місця над ринком.

CB1000R є одним із таких велосипедів. Інженери-розробники Honda, представлені в результаті серйозної зміни моделі в 2018 році, переоцінили жорсткі основи попередньої моделі Streetfighter і, керуючись ретро-індустріальним мінімалізмом, втратили все. Отримана в результаті машина, народжена під прапором Neo Sports Café, стала новим поєднанням натхнення Café Racer, яка користується спортивною голою та головою.

Він виділявся з натовпу, відходячи від стандартної супер-спортивної формули big naked, поєднуючи хвилюючу функцію до форми, що пропонувала радикально свіжу, візуально приголомшливу двоколісну естетику. Поєднуючи більше з меншим, відроджений CB1000R надав своєму гонщику величезну кількість корисних характеристик двигуна з керуванням суперспортивної машини.

Захоплюючий для їзди, і цілком здатний переслідувати набагато більш зосереджену техніку на звивистій проїжджій дорозі, незалежно від того, як до неї підійти – естетика, емоції, продуктивність чи технологія – CB1000R зарекомендував себе, як важко ігнорувати мотоцикл.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигун
Тип |
Рядный 4-цилиндровый DOHC с жидкостным охлаждением |
Клапанов на цилиндр |
4 |
Объем двигателя (см³) |
998cc |
Отверстие и ход (мм) |
75 мм х 56,5 мм |
Степень сжатия |
11,6:1 |
Максимум. Выходная мощность |
107 кВт при 10 500 об/мин |
Максимум. Крутящий момент |
104 Нм при 8250 об/мин |
ПАЛИВНА СИСТЕМА |
|
карбюрация |
ПГМ-ФИ |
Емкость топливного бака |
16,2 литра |
Расход топлива |
17,1 км/литр |
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА |
|
Стартер |
Электрический |
Емкость батареи |
12 В/8,6 Ач |
ПРИВІД |
|
Тип сцепления |
Мокрое многодисковое сцепление |
Тип передачи |
6-ступенчатая |
Последняя передача |
Цепь |
РАМA |
|
Тип |
Стальной монофонический каркас |
ШАССИ |
|
Размеры (ДхШхВ) |
2120 мм х 789 мм х 1090 мм |
Колесная база |
1455мм |
Угол кастера |
25° |
Тащить |
100 мм |
Высота сиденья |
830мм |
Дорожный просвет |
135мм |
Снаряженная масса |
212 кг |
ПРИЗУПИНЕННЯ |
|
Тип спереди |
Вилка Showa SFF-BP USD |
Тип Задний |
Моноамортизатор Showa (ход оси 131 мм) |
КОЛЕСА |
|
Размер обода спереди |
Из литого алюминия |
Размер обода сзади |
Из литого алюминия |
Шины передние |
120/70 ЗР17 |
Шины Задние |
190/55 ЗР17 |
ТОРМОЗА |
|
Тип системы АБС |
2 канала |
Передний |
Двойной диск 310 мм. |
Задний |
256 мм один диск |
ІНСТРУМЕНТИ І ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ |
|
Инструменты |
5-дюймовый TFT-экран |
Фара |
LED |
Задний свет |
LED |