Інший звір Honda CB1000 R
За більш детальною інформацією звертайтесь за:

Neo Sports Café еволюціонував. CB1000R зазнав цілковитого рестайлінгу, і перше, що впадає у вічі — оновлена фара зі стриманим дизайном та елегантним обрамленням. Кришки радіатора з полірованого алюмінію стали ще компактнішими та спрямованими вперед.
Така ж особливість дизайну проглядається і в мінімалістичному підрамнику. Усі світлові прилади — світлодіодні, а задля легшого керування функціями навігації, телефону, роботи з повідомленнями та відтворення музики під час руху новий 5-дюймовий TFT-екран можна під’єднати до системи керування голосом за допомогою смартфона Honda Smartphone Voice Control.
Рядний чотирициліндровий двигун розвиває пікову потужність у 107 кВт за 10 500 об/хв та крутний момент 104 Н·м і вирізняється
плавною реакцією дросельної заслінки. Електронна система керування дросельною заслінкою Throttle By Wire (TBW) дає змогу
використовувати три попередньо запрограмовані режими руху — STANDARD, RAIN і SPORT, також доступний користувацький режим USER із трьома рівнями налаштувань потужності двигуна, гальмування двигуном та параметрів системи регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC).
Побудована за схемою 4-2-1 випускна система впритул прилягає до двигуна; на частоті понад 5500 об/хв вона видає глибокий і натуральний звук, що цілком пасує до дивовижного прискорення у міру нарощування потужності. Регульована вилка Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) забезпечує високий рівень контролю, а задня підвіска являє собою консольний маятник з амортизатором. Плаваючі подвійні диски передніх гальм діаметром 310 мм працюють у парі з радіальними чотирипоршневими супортами. У поєднанні з антиблокувальною гальмівною системою ABS вони розвивають неймовірне гальмівне зусилля та забезпечують відчуття контролю за будь-яких умов руху.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН |
|
Тип |
4-тактний, 16-клапанний, 4-циліндровий, рідинного охолодження DOHC |
Об’єм |
998 cм3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм |
75 мм x 56.5 мм |
Максимальна потужність | 107 Квт при 10500 об/хв |
Максимальний крутний момент | 104 Нм при 8000 об/хв |
Витрата палива | 17.2 км / 1 л |
Ступінь стиску | 11.6 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
Стартер | Електричний |
Трансмісія | МКПП: 6-ступенева |
Кінцева передача | Ланцюгова |
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
Рама | Сталева моно-хребтова |
Передня підвіска | Вилка перевернутого типу Showa SFF-BP USD |
Задня підвіска | Showa BRFC (Balance Free Rear Cushion) |
Переднє гальмо | 310 мм дводискове; 2-канальна ABS |
Заднє гальмо | 256 мм однодискове |
Передня шина | 120/70 ZR17 |
Задня шина | 190/55 ZR17 |
РОЗМІРИ | |
Габарити (Д х Ш х В) | 2120 х 789 х 1095 |
Кут нахилу | 25° |
Колісна база | 1455 |
Висота по сідлу | 830 мм |
Дорожній просвіт | 135 мм |
Об’єм паливного бака | 16,2 л |
Споряджена маса | 212 кг |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
Панель приладів | LCD-екран |
Головне світло | LED |
Стоп-сигнали | LED |