ЗОЛОТИЙ СТАНДАРТ GL1800 Gold Wing, DCT
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Honda GL1800 Gold Wing став легшим і компактнішим і тепер дозволяє подорожувати з небаченою досі легкістю. Шестициліндровий двигун із робочим об’ємом 1833 куб. см поєднується з шестиступінчастою механічною коробкою передач, а як опція доступна наша вдосконалена семиступінчаста трансмісія з двома зчепленнями (DCT). Електронна система управління дросельною заслінкою Throttle By Wire (TBW) дозволяє вибирати із чотирьох.
режимів руху – TOUR, SPORT, ECON і RAIN з параметрами упорскування палива, оптимізованими для максимальної керованості на малій швидкості.
Вітрове скло з електроприводом та плавним регулюванням положення забезпечує оптимальний захист від вітру. Регулювання висоти та кута нахилу здійснюється простим натисканням вгору або вниз кнопки на лівій рукоятці, до того ж скло запам’ятовує ваші улюблені положення та автоматично налаштовується на них.
У подорожах ключове значення мають зручність та комфорт. Тому Gold Wing отримав двоважільну паралелограмну передню підвіску і задній односторонній маятник Pro-Arm. Панель приладів відображає всю необхідну інформацію щодо розкішного рівня деталізації. Повнокольоровий рідкокристалічний TFT-дисплей діагоналлю 7 дюймів забезпечує можливість керування функціями відтворення аудіо (підтримуються технології Android Auto® та Apple CarPlay®), навігації, використання інтерфейсу Bluetooth, керування голосом та вибір різних режимів. рух. Крім того, смарт-ключ та система допомоги початку руху на схилі забезпечують підвищений рівень комфорту та контролю на відкритих дорогах.
ДОСТУПНІЕ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Двигатель | |
Тип | Оппозитный, 6-цилиндровый, 4- тактный, 24-клапанный, SOHC, жидкостного охлаждения |
Объем | 1833 см3 |
Диаметр цилиндра и Ход поршня, мм | 73 x 73 мм |
Максимальная мощность | 124 л.с. при 5500 об/мин |
Максимальный крутящий момент | 170 Нм при 4500 об/мин |
Топливная система | PGM-FI (программируемое впрыск топлива) |
Объем моторного масла | 5.6 л |
Объем топливного бака | 21.1 л |
Расход топлива | 5.6 л / 100 км |
Степень сжатия | 10.5 : 1 |
Приводной механизм | |
Стартер | Интегрированная система стартерного генератора (ISG) |
Трансмиссия | DCT: 7-ступенчатая и 1 – задний ход |
Конечная передача | Карданный вал закрытого типа |
Шасси / Подвеска / Тормоза | |
Рама | Діагональна, алюмінієва |
Передняя подвеска | Незалежна, двоважільна типу «Double Wishbone» |
Задняя подвеска | Консоль Pro Link |
Тип тормозной системи | Електронно керована, комбінована з ABS |
Передний тормоз | Два 320 мм х 4,5 мм диска плавающего типа с 6-поршневыми гидравлическими суппортами и композитными тормозными колодками |
Задний тормоз | Один 316 мм х 11 мм вентилируемый диск с 3- поршневым суппортом, композитными тормозными колодками |
Передняя шина | 130/70R 18 |
Задняя шина | 200/55R 16 |
Размеры | |
Габариты (Д х Ш х В), мм | 2475 Х 905 Х 1340 |
Угол наклона вилки | 30,5° |
Колесная база, мм | 1695 мм |
Радиус разворота | 3,4 м |
Высота по седлу, мм | 745 мм |
Дорожный просвет, мм | 130 мм |
Снаряженная масса, кг | 367 кг |
Приборы и электричество | |
Панель приборов | Электронный дисплей |
Мощность батареи | 12В/20 А-ч |
Продуктивность генератора | 12В/120A |
Главный свет | LED |
Стоп сигналы | LED |