Справжній мотоцикл без зайвих дрібниць CB650 R
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
CB650R вирізняється елегантним та обтічним дизайном, а його компактна і водночас потужна постава нагадує про мінімалістичний ретро-стиль CB1000R Neo Sports Café. Плавні вигини ліній тут поєднуються з пружними гранями, а динамізму відтепер додають нові обриси бокових панелей та стильне кріплення заднього номерного знака. Рядний чотирициліндровий 16-клапанний двигун із двома верхніми розподільчими валами (DOHC), короткі передатні числа та плавне передавання потужності забезпечують вражаючі показники прискорення, а підвищення частоти обертів супроводжується характерним ревінням.
Це викликає справжню залежність. Витонченим натяком на історію чотирициліндрових двигунів Honda слугують чотири спрямовані донизу труби випускної системи, що охоплюють передню частину двигуна. Проковзуюче зчеплення оптимізує контроль над мотоциклом, полегшуючи перемикання на вищу передачу та надаючи підтримку в разі жорсткого вмикання нижчої передачі, а система регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) забезпечує зчеплення заднього колеса з поверхнею за будь-яких умов руху.
CB650R отримав нову регульовану вилку Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BP) USD діаметром 41 мм, яка вирізняється плавністю реакції та забезпечує ідеальне відчуття зчеплення шини переднього колеса з поверхнею дороги. Вона ідеально пасує до рами з оптимізованим балансом жорсткості та геометрією, що сприяє маневровності, а передні та задні шини розмірністю 120/70-17 і 180/55-17 відповідно забезпечують зчеплення з поверхнею на рівні супербайка.
Повністю світлодіодні світлові прилади додають вишуканих сучасних відтінків, а ефектна кругла фара головного світла випромінює потужний синюватий промінь. Панель приладів відтепер оснащена рідкокристалічним дисплеєм високої роздільної здатності з підвищеною чіткістю відображення та індикатором поточної передачі й рекомендації щодо перемикання на вищу передачу. Задля кращої видимості сигнал екстреної зупинки (ESS) автоматично активує передню й задню аварійну світлову сигналізацію у разі виявлення різкого гальмування, попереджаючи в такий спосіб водіїв розташованих поблизу транспортних засобів.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Тип |
4-тактний 16-клапанний рядний 4-циліндровий DOHC з рідинним охолодженням |
Об’єм двигуна (см³) |
649 см3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм | 67 x 46 |
Максимальна потужність | 70 Квт при 12000 об/хв |
Максимальний крутний момент | 64 Нм при 8500 об/хв |
Об’єм моторного мастила | 2.7 л |
Витрата пального | 4.9 л/ 100 км |
Ступінь стиску | 11.6 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
Стартер | Електричний |
Трансмісія | МКПП: 6-ступенева E-Clutch: 6-ступенева |
Кінцева передача | Ланцюгова |
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
Рама | Сталева діагональна |
Передня підвіска | Вилка перевернутого типу Showa Separate Function Fork (SFF) |
Задня підвіска | Моноамортизатор з регулюванням переднатяга, вільний хід 43.5 мм |
Переднє гальмо | 320 мм подвійне, гідравлічне, дискове з 2- поршневими супортами; 2-канальна ABS |
Заднє гальмо | 240 мм одинарне гідравлічне дискове з 1- поршневим супортом |
Передня шина | 120/70ZR17 M/C (58W) |
Задня шина | 180/55ZR17 M/C (73W) |
РОЗМІРИ | |
Габарити (Д х Ш х В) | 2120 мм x 780 мм x 1075 мм |
Кут нахилу | 25,5° |
Колісна база | 1450 мм |
Висота по сідлу | 810 мм |
Дорожній просвіт | 150 мм |
Об’єм паливного бака | 15,4 л |
Споряджена маса | 205 кг (207 кг з електронним зчепленням) |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
Панель приладів | LCD-екран |
Головне світло | LED |
Стоп-сигнали | LED |