+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

CB750 Hornet 2026

Новий Honda CB750 Hornet 2026: ще більше стилю, технологій та драйву

За більш детальною інформацією звертайтесь за:


Легендарне ім’я Hornet отримує новий виток еволюції — Honda представила CB750 Hornet 2026 модельного року. Мотоцикл зберіг агресивний характер стрітфайтера, але отримав оновлення, що роблять його ще привабливішим для міста та динамічних подорожей.


CB750 Hornet оснащений добре знайомим 755-кубовим паралельним двоциліндровим двигуном, який видає близько 91 к.с. та забезпечує потужне прискорення та впевнену тягу в середньому діапазоні обертів. Легка рама та збалансована геометрія дарують маневреність, завдяки якій Hornet сміливо почувається як у трафіку, так й на серпантинах.


CB750 Hornet поєднує агресивний дизайн, спортивну динаміку та інновації, зберігаючи доступність та простоту керування — фірмові риси, за які Hornet обожнюють уже багато років.
Для 2026 року модель отримала оновлені варіанти кольорів і модернізований пакет електроніки, включно з режимами керування, трекшн-контролем та 5-дюймовим TFT-дисплеєм з підтримкою підключення смартфона.


Також доступна фірмова технологія Honda E-Clutch — система, що дозволяє перемикати передачі без використання зчеплення, роблячи поїздку комфортнішою та сучаснішою.


CB750 Hornet створений для тих, хто шукає справжній адреналін у поєднанні з новітніми технологіями Honda.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:

 

 

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН

Тип двигуна

2-циліндровий, рядний, 8-клапанний (із 270° розподільним валом та Uni-cam), рідинного охолодження, SOHC

Об’єм двигуна

755 см3

Діаметр х хід поршня

87 мм x 63,5 мм

Максимальна потужність

92 к.с. при 9500 об./хв.

Максимальний крутний момент

75 Нм при 7250 об./хв.

Паливна система

PGM-FI (програмоване впорскування палива)

Місткість мастила

3,8 л

Об’єм паливного бака

15,2 л

Витрата пального

4,3 л./100 км

Ступінь стиснення

11,0:1

ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ

Стартер

Електричний

Трансмісія

МКПП: 6-ступенева
E-Clutch: 6-ступенева

Кінцева передача

Ланцюгова

ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА

Рама

Сталева ромбовидна

Передня підвіска

Вилка Showa 43 мм SFF-BP, хід 130 мм

Задня підвіска

Моноамортизатор, маятник Pro-link, хід 130 мм

Переднє гальмо Подвійний диск 296 мм х 4 мм, 4-поршневі радіальні супорти Nissin
Заднє гальмо Один диск 240 мм х 5 мм, з 1-поршневим супортом
ABS 2-канальна
Передня шина 120/70Z R17
Задня шина 160/60Z R17

РОЗМІРИ

Габарити (Д х Ш х В)

2090 мм x 780 мм x 1085 мм

Колісна база

1420 мм

Радіус развороту

795 мм

Дорожній просвіт

140 мм

Споряджена маса

МКПП: 192 кг
E-Clutch: 196 кг

ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА

Панель приладів

5-дюймовий TFT дисплей

Потужність батареї, (V/Ah)

12 V / 9,1 Ah

USB роз’єм Type-C
Передня фара LED
Задня фара LED
Режими їзди Standart, Sport, Rain, User 1 та User 2
Система контролю тяги HSTC 3 рівні з можливістю відключення
Система безпеки HISS
Система автоматичного вмикання аварійки ESS Так

 

Залишились питання?

Новини та події

25листопада 2025
Після невдалої кваліфікації команда вирішила змінити налаштування та силову установку на боліді Ферстаппена, через що він стартував з піт-лейну, фактично передостаннім. Втім, це не завадило 4-разовому чемпіону продемонструвати справжнє шоу…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше