Honda CRF300 RALLY
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Створений для любителів спорту, що полюбляють пригоди, мотоцикл CRF300 RALLY — невелика машина з неабиякою спадщиною. Завдяки дизайну, запозиченому безпосередньо у спортивної версії HRC CRF450RX, він поєднує придатність для комфортних поїздок на великі відстані з позашляховим потенціалом. І зараз обидві переваги стали ще помітнішими, а об’єм паливного бака збільшився до 12,8 л, водночас резервний запас палива становить 1,6 л. На відміну від більшості кросових мотоциклів пласка кришка заливного отвору кріпиться на завісах, забезпечуючи можливість зручного заправлення без ризику забруднення. Зміщені назад рукоятки забезпечують спокійне і природне керування, підніжки відтепер розташовуються нижче і теж зміщені назад, тож перемикати передачі у позашляховому взутті стало ще зручніше. Крім того, підніжки оснащені гумовими вставками. Висота сидіння зменшилась на 10 мм до 885 мм.
Пронизливо яскраві спарені світлодіодні фари головного світла асиметричної форми забезпечують ідеальну видимість, а в покажчиках поворотів на гнучких кріпленнях також використовуються світлодіоди. Рідкокристалічний екран панелі приладів з великими чорними цифрами на яскравому білому фоні забезпечує миттєву читабельність. Як і позашляхова версія CRF300L, модель CRF300 RALLY оснащена одноциліндровим двигуном збільшеного об’єму, що забезпечує впевнену і чутливу віддачу потужності, максимальне значення якої становить 20,1 кВт, а крутний момент сягає 26,6 Н·м. Мотоцикл став легшим на 4 кг, отримав збільшений кліренс, а передня вилка Showa USD 43 мм (зі збільшеним на 10 мм ходом) та задній амортизатор забезпечують взірцеву реакцію підвіски. Ефективне гальмування на будь-якій поверхні гарантує двопоршневий передній супорт у поєднанні з гальмівним диском хвилястої форми діаметром 296 мм із плаваючим кріпленням. На бездоріжжі систему ABS заднього гальма можна відключити.
CRF300 RALLY — втілення свободи, яку забезпечує легке шасі, підвіска з довгим ходом та чутливий двигун. Крім того, він дає змогу насолоджуватися відчуттям незалежності, в основі якого лежать достатня для далеких поїздок автономність (завдяки місткому паливному баку) та всюдихідний потенціал, який пропонують неабиякі якості цього мотоцикла. Він створений, щоб дарувати справжній смак пригод водіям, яким потрібна легка в керуванні машина для повсякденних роз’їздів, поїздок вихідного дня чи далеких подорожей.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Тип |
1 – циліндровий, 4 – клапанний, рідинного охолодження, DOHC |
Об’єм |
286 см3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм |
76 х 63 |
Максимальна потужність |
27 к.с. при 8500 об/хв. |
Максимальний крутний момент |
26.6 Нм при 6500 об/хв |
Паливна система |
PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
Об’єм моторного мастила |
1.8 л |
Об’єм паливного бака |
12.8 л |
Витрата пального |
3.1 / 100 км |
Ступінь стиску |
10.7 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ |
|
Стартер |
Електричний |
Трансмісія |
6-ступенева |
Кінцева передача |
Ланцюгова |
ШАСІ/ПІДВІСКА/ГАЛЬМА |
|
Рама |
Сталева, дуплексна |
Передня підвіска |
Вилка перевернутого типу, діаметр 43 мм |
Задня підвіска |
Prolink |
Переднє гальмо |
296 mm x 3.5mm диск, з 2-поршневими |
Заднє гальмо |
220 mm x 4.5mm диск, з 1-поршневим |
Передня шина |
80/100-21M/C 51P |
Задня шина |
120/80-18M/C 62P |
РОЗМІРИ |
|
Габарити (Д х Ш х В), мм |
2230 x 920 x 1415 |
Кут нахилу |
27,5 |
Колісна база, мм |
1455 |
Радіус розвороту, м |
2,3 |
Висота по сідлу, мм |
885 |
Дорожній просвіт, мм |
275 |
Споряджена маса, кг |
153 |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА |
|
Прилади та електрика |
LCD |
Потужність батареї |
12v – 7 AH |
Головне світло |
LED |
Cтоп-сигнали |
Галогенні |