+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

NC750X

КОЖЕН ДЕНЬ СПОВНЕНИЙ РОЗВАГ NC750 X 

За більш детальною інформацією звертайтесь за: 


Компактніший корпус із чіткішими контурами підкреслює індивідуальність нового NC750X. Крім того, він став ще комфортнішим завдяки зменшеній висоті  сидіння та захисному екрану оновленої конструкції. Тут передбачене додаткове місце для речей на місці паливного бака (більш ніж достатнє для повнорозмірного шолома) — це одна з особливостей, завдяки яким NC750X відрізняється від стандартного мотоцикла. Крім того, всі світлові прилади тут світлодіодні й напрочуд яскраві.   



Оновлені налаштування фаз газорозподілу дали змогу збільшити пікову потужність на додаткові 2 кВт, і відтепер її значення сягає 43,1 кВт. Крім того, джерелом додаткової насолоди слугує збільшена на 600 об/хв частота обертів двигуна, а система регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) забезпечує покращений контроль зчеплення заднього колеса з поверхнею з трьома рівнями втручання. Три попередньо налаштовані режими руху (STANDARD, SPORT і RAIN) змінюють потужність двигуна та параметри гальмування двигуном (і рівень втручання системи HSTC) відповідно до умов руху.   



Крім того, режим індивідуальних налаштувань USER пропонує можливість цілковитої персоналізації. Для керування механічною коробкою передач, відтепер використовується проковзуюче зчеплення, що вирізняється зменшеним на 20% зусиллям на важелі та контролює заднє колесо під час швидкого перемикання на нижчу передачу та різкого гальмування. Як у версії з механічною коробкою передач, так і у варіанті з трансмісією DCT передачі з 1-ї по 3-тю мають коротші передатні числа, а 4–6 передачі використовують довші, що забезпечує швидше прискорення в умовах міста.



Завдяки внесенню значних змін у конструкцію ромбоподібної рами зі сталевих труб та іншим покращенням, NC750X став на 6 кг легшим. У поєднанні з низьким центром ваги завдяки нахиленому вперед двигуну це дало змогу додатково покращити характеристики керованості мотоцикла. Передня вилка Showa Dual Bending Valve (SDBV) 41 мм забезпечує м’яку амортизацію на малих і великих вибоїнах завдяки оптимізованим значенням зусилля ходу стиснення та відбою, а задній моноамортизатор Pro-Link, оснащений функцією регулювання попереднього навантаження пружини. Потужне і плавне гальмування забезпечують двопоршневий супорт і 320-міліметровий диск хвилястої форми спереду в поєднанні з однопоршневим супортом, 240-міліметровим диском ззаду і двоканальною антиблокувальною гальмівною системою (ABS).


ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:



ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН
Тип 2 – циліндровий, 8- клапанний, рідинного охолодження, SOHC, Euro-5
Об’єм 745 см3
Діаметр циліндра та Хід поршня, мм 77 x 80
Максимальна потужність 58 к.с. при 6750 об/хв.
Максимальний крутний момент 69 Нм при 4750 об/хв.
Паливна система PGM-FI (програмоване впорскування палива)
Об’єм моторного мастила 4 л
Об’єм паливного бака 14,1 л
Витрата палива 3.5 л/ 100 км
Ступінь стиску 10.7 : 1
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ
Стартер Електричний
Трансмісія 6-ступенева DCT
Кінцева передача Ланцюгова
ШАСІ / ПІДВІВСКА / ГАЛЬМА
Рама Сталева, просторова 
Передня підвіска Телескопічна вилка діаметр пера 41 мм, хід підвіски 120 мм 
Задня підвіска Prolink з моноамортизатором, хід підвіски 120 мм
Переднє гальмо Один хвилястий диск 320 mm, з 2-поршневими супортами. 2-канальна ABS
Заднє гальмо Один хвилястий диск 240 mm, з 1-поршневим супортом
Передня шина 120/70ZR17M/C, 58W безкамерна
Задня шина 160/60ZR17M/C, 69W безкамерна
РОЗМІРИ
Габарити (Д х Ш х В), мм 2210 x 846 x 1330
Кут нахилу вилки 27°
Колісна база, мм 1535
Висота по сідлу, мм 800
Радіус розвороту, м 3
Дорожній просвіт, мм 145
Об’єм паливного бака 16,8 л
Споряджена маса, кг 214
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА  
Панель приладів LCD
Потужність батареї, А 12V/11Ah
Головне світло LED
Стоп-сигнали LED

 

Залишились питання?

Новини та події

18листопада 2024
Honda презентувала концепт абсолютно нового мотоциклетного двигуна V3 з електричним компресором Минуло 40 років з моменту, коли Honda випустила свій останній 3-циліндровий V-подібний двигун на мотоциклі – на байку Honda NS400R.…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :