+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

XL750 Transalp 2026

Новий Honda XL750 Transalp 2026: ще більше свободи для далеких подорожей

За більш детальною інформацією звертайтесь за:

📞  +380 95 280 99 47


Honda офіційно представила оновлений XL750 Transalp 2026 — середньокубатурний туристично-ендурний мотоцикл, створений для тих, хто поєднує асфальт і бездоріжжя. Модель зберегла свій характер пригод, але отримала сучасні оновлення, які роблять керування ще комфортнішим та технологічнішим.


XL750 Transalp 2026 оснащений рядним двоциліндровим двигуном об’ємом 755 см³, що забезпечує потужну тягу на низах і впевнене прискорення на трасі.


Завдяки збалансованому шасі та довгохідній підвісці мотоцикл легко долає нерівності та залишається стабільним на високих швидкостях.


Модель отримала вдосконалену електроніку: декілька режимів їзди, трекшн-контроль, систему контролю підйому переднього колеса та сучасну панель приладів із повним TFT-дисплеєм.


Вперше Transalp став доступним із технологією Honda E-Clutch — напівавтоматичною системою зчеплення, що дозволяє перемикати передачі без використання ручки зчеплення, роблячи керування простішим у місті та на пересіченій місцевості.
Завдяки економічній витраті пального та зручній ергономіці він стає ще привабливішим вибором для мотоциклістів, які шукають універсальність і свободу.


Також з’явилися нові варіанти кольорів, що підкреслюють стиль позашляхових пригод. XL750 Transalp 2026 орієнтований як на щоденні поїздки містом, так і на далекі маршрути та мандрівки бездоріжжям.
Готові до нових горизонтів? XL750 Transalp це мотоцикл для того, щоб вести далі, ніж будь-коли.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:


ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ   

ДВИГУН

Тип двигуна

2 – циліндровий, рядний, 8-клапанний (із 270 * розподільним валом та Uni-cam), рідинного охолодження, OHC

Об’єм двигуна

755 см3

Діаметр циліндра х хід поршня

87 мм x 63,5 мм

Максимальна потужність

92 к.с. при 9500 об/хв

Максимальний крутний момент

75 Нм при 7250 об/хв

Паливна система

PGM-FI (програмоване впорскування палива)

Об’єм моторного мастила

3,9 л.

Об’єм паливного бака

16,9 л.


Витрата пального

4,3 л. / 100 км

Ступінь стиснення

11,0:1

ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ

Стартер

Електричний

Трансмісія

МКПП: 6-ступенева
E-Clutch: 6-ступенева

Кінцева передача

Ланцюгова

ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА

Передня підвіска

Вилка Showa 43 мм SFF-CA, хід 200 мм.

Задня підвіска

Моноамортизатор, маятник Pro link, хід 190 мм.

Переднє гальмо

Подвійні хвилясті диски 310 мм х 4,5 мм з осьовим кріпленням, 2 поршневі супорти

Заднє гальмо

Один хвилястий диск 256 мм х 6 мм, 1 поршневий супорт

Передня шина

90/90-R21 M/C 54H

Задня шина

150/70-R18 M/C 70H

РОЗМІРИ

Габарити (Д х Ш х В)

2325 мм x 838 ммx 1450 мм

Кут нахилу вилки

27

Колісна база

1560 мм

Радіус розвороту

2.6 м

Висота по сідлу

850 мм

Дорожній просвіт

210 мм

Споряджена маса

МКПП: 210 кг
E-Clutch: 216 кг

ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА

Панель приладів

5 дюймовий TFT дисплей

Потужність батареї, (V/Ah)

12V / 9.1 Ah

USB роз’єм

Type C

Підключення

HSVC (Honda Smartphone Voice Control)

Денні ходові вогні

Так

Головне світло

LED

Стоп-сигнали

LED

Режими їзди

Sport, Standart, Rain, Gravel, User 1 / User 2

Система контролю тяги HSTC

3 рівні з можливістю відключення на задньому колесі

Система автоматичного вмикання аварійки ESS

Так

Залишились питання?

Новини та події

25листопада 2025
Після невдалої кваліфікації команда вирішила змінити налаштування та силову установку на боліді Ферстаппена, через що він стартував з піт-лейну, фактично передостаннім. Втім, це не завадило 4-разовому чемпіону продемонструвати справжнє шоу…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше