Новий Honda XL750 Transalp 2026: ще більше свободи для далеких подорожей
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Honda офіційно представила оновлений XL750 Transalp 2026 — середньокубатурний туристично-ендурний мотоцикл, створений для тих, хто поєднує асфальт і бездоріжжя. Модель зберегла свій характер пригод, але отримала сучасні оновлення, які роблять керування ще комфортнішим та технологічнішим.

XL750 Transalp 2026 оснащений рядним двоциліндровим двигуном об’ємом 755 см³, що забезпечує потужну тягу на низах і впевнене прискорення на трасі.

Завдяки збалансованому шасі та довгохідній підвісці мотоцикл легко долає нерівності та залишається стабільним на високих швидкостях.

Модель отримала вдосконалену електроніку: декілька режимів їзди, трекшн-контроль, систему контролю підйому переднього колеса та сучасну панель приладів із повним TFT-дисплеєм.

Вперше Transalp став доступним із технологією Honda E-Clutch — напівавтоматичною системою зчеплення, що дозволяє перемикати передачі без використання ручки зчеплення, роблячи керування простішим у місті та на пересіченій місцевості.
Завдяки економічній витраті пального та зручній ергономіці він стає ще привабливішим вибором для мотоциклістів, які шукають універсальність і свободу.

Також з’явилися нові варіанти кольорів, що підкреслюють стиль позашляхових пригод. XL750 Transalp 2026 орієнтований як на щоденні поїздки містом, так і на далекі маршрути та мандрівки бездоріжжям.
Готові до нових горизонтів? XL750 Transalp це мотоцикл для того, щоб вести далі, ніж будь-коли.



ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
ДВИГУН |
|
|
Тип двигуна |
2 – циліндровий, рядний, 8-клапанний (із 270 * розподільним валом та Uni-cam), рідинного охолодження, OHC |
|
Об’єм двигуна |
755 см3 |
|
Діаметр циліндра х хід поршня |
87 мм x 63,5 мм |
|
Максимальна потужність |
92 к.с. при 9500 об/хв |
|
Максимальний крутний момент |
75 Нм при 7250 об/хв |
| Паливна система |
PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
| Об’єм моторного мастила |
3,9 л. |
| Об’єм паливного бака |
16,9 л. |
Витрата пального |
4,3 л. / 100 км |
Ступінь стиснення |
11,0:1 |
|
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ |
|
|
Стартер |
Електричний |
|
Трансмісія |
МКПП: 6-ступенева |
|
Кінцева передача |
Ланцюгова |
|
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА |
|
|
Передня підвіска |
Вилка Showa 43 мм SFF-CA, хід 200 мм. |
|
Задня підвіска |
Моноамортизатор, маятник Pro link, хід 190 мм. |
|
Переднє гальмо |
Подвійні хвилясті диски 310 мм х 4,5 мм з осьовим кріпленням, 2 поршневі супорти |
|
Заднє гальмо |
Один хвилястий диск 256 мм х 6 мм, 1 поршневий супорт |
|
Передня шина |
90/90-R21 M/C 54H |
|
Задня шина |
150/70-R18 M/C 70H |
|
РОЗМІРИ |
|
|
Габарити (Д х Ш х В) |
2325 мм x 838 ммx 1450 мм |
|
Кут нахилу вилки |
27 |
|
Колісна база |
1560 мм |
|
Радіус розвороту |
2.6 м |
|
Висота по сідлу |
850 мм |
|
Дорожній просвіт |
210 мм |
| Споряджена маса |
МКПП: 210 кг |
|
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА |
|
|
Панель приладів |
5 дюймовий TFT дисплей |
|
Потужність батареї, (V/Ah) |
12V / 9.1 Ah |
|
USB роз’єм |
Type C |
|
Підключення |
HSVC (Honda Smartphone Voice Control) |
|
Денні ходові вогні |
Так |
|
Головне світло |
LED |
|
Стоп-сигнали |
LED |
|
Режими їзди |
Sport, Standart, Rain, Gravel, User 1 / User 2 |
|
Система контролю тяги HSTC |
3 рівні з можливістю відключення на задньому колесі |
|
Система автоматичного вмикання аварійки ESS |
Так |