+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

Розвал-сходження – що це і навіщо це потрібно

12жовтня 2018

«Потрібно зробити розвал-сходження» – саме такими словами часто закінчують свою роботу майстра після ремонту передньої підвіски. Це і справді невід’ємний процес, хоч би і довелося замінити тільки наконечники рульових тяг. Насправді під «розвалом-сходженням» мають на увазі перевірку і регулювання кутів установки керованих коліс, а іноді і коліс задньої осі.

Розвал

Правильний кут розвалу коліс забезпечує хороше зчеплення з дорогою і стабільність керування автомобілем. Чи не правильна установка розвалу може спричинити за собою нерівномірний знос покришок і проблеми з управлінням. Розвал колеса – це кут між центральною площиною колеса і перпендикуляром до поверхні дороги.

Розвал вимірюється в градусах, при цьому колеса повинні знаходитися в положенні прямолінійного руху. Колесо з кутом розвалу в 0 градусів вертикально по відношенню до дороги. Розвал позитивний, якщо верх колеса відхиляється назовні, і негативний, якщо нахил всередину.

Сходження

Найкритичніший кут установки коліс – це кут сходження. Надмірно позитивне або негативне сходження викликає підвищений знос покришок. Сходження – це різниця відстаней, виміряних по переднім і заднім точкам дисків коліс, в горизонтальній площині. Сходження вимірюється в міліметрах. Сходження може так само виражатися в кутових мірах, тобто в градусах. Якщо відстань вимірюється по переднім точкам менше відстані вимірюються по задніх крапках, то говорять про позитивний сходження, якщо навпаки – про негативний або зворотному сходження. Сходження считаеться нульовим, якщо колеса паралельні один одному.

Поздовжній нахил шворня (кастер)

Основні функції поздовжнього нахилу шворня – це поліпшення стабільності управління і забезпечення тенденції до самоустановки керованих коліс. Неправильний кут поздовжнього нахилу шкворя може викликати надмірну складність обертання рульового колеса. Поздовжній нахил шворня – це кут між вертикаллю і проекцією осі повороту колеса на вертикальну площину, що проходить через вісь дії тяги. Поздовжній нахил шворня вимірюється в градусах. Поздовжній нахил шворня позитивний, якщо верхня частина осі відхилена назад, поздовжній нахил шворня негативний, якщо верхня частина осі відхилена вперед.

Як часто необхідно робити:

Зазвичай для машин, які бігають по нашим дорогам, дану операцію рекомендують проводити з інтервалом 30 тис. Км.

Позапланова перевірка і регулювання кутів розвалу-сходження знадобиться в наступних випадках:

  • Ви зловили на дорозі велику яму і зам’яли колісний диск;
  • Ремонтувалася ходова частина, наприклад, була заміна наконечників рульових тяг, заміна важелів підвіски, заміна сайлентблоков;
  • При зміні кліренсу авто, наприклад, установка вставок ( «будиночків»), установка укорочених пружин;
  • Машину стало відводити в бік;
  • Сильний знос покришок;
  • Погано самоповертаючий кермо при виході з поворотів.

Навіщо робити розвал-сходження:

Результатом правильно зробленого розвалу сходження буде:

  • стійкість автомобіля
  • керованість автомобіля
  • Зниження заметів автомобіля
  • Зниження зносу шин
  • Економія пального

 

 

14січня 2025
Новий Honda ZR-V e:HEV за спеціальною ціною - 1  549 900 грн. Детальніше за посиланням Абсолютно нова модель Honda ZR-V…
Детальніше
3грудня 2024
Honda CR-V e:HEV зі знижкою 100 000 грн. !* Детальніше про автомобіль Honda CR-V e :HEV — це стильний, надійний…
Детальніше

Новини та події

22квітня 2025
Силою та крилами літаків Honda Jet компанія Honda дісталась неба, а вже невдовзі опиниться біля самих зірок - на Міжнародній космічній станції! Ні, поки мови про космоліт не йде –…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :