Човниковий двигун Honda BF20D SHSU
Якщо ви серйозно ставитеся до відпочинку
Ці два двигуни справді відрізняються інноваційністю серед двигунів Honda середньої потужності. Моделі BF20 і BF15 ідеально підходять для більшості човнів, вітрильників, суден з алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Влаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини!
Гнучке управління
Моделі BF20 і BF15 – єдині мотори у своєму класі, що мають як опцію електричний нахил двигуна – ідеальний пристрій для підйому двигуна, а також для пересування мілководдям. Аж до середніх оборотів можна використовувати цю функцію для регулювання руху судна на високих швидкостях.
Покращена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення та підвищення ефективності використання палива Honda застосовує у моделях BF15 та BF20 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалення з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалення на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження та обертами двигуна.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, що забезпечує відсутність вібрацій, ці двигуни можуть бути обладнані деякими передовими пристроями, такими як подовжений румпель або система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка, газова або електрична система посилення нахилу, і більш продуктивним . Більше того, BF20 – це найлегший переносний чотиритактний двигун у своєму класі!
Особливості:
- Цифрове запалення забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступна більш продуктивний гвинт
- Ручний або електронний стартер з автоматичною повітряною заслінкою та індукційною котушкою
- Малюнок перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система “хиткий маятник” для усунення вібрацій
- Легке керування газом та керування
- Індикатор тиску олії
- Сигналізація перегріву / перевищення допустимих оборотів / падіння тиску олії
- Версії з дистанційним керуванням або румпелем
- Отвор для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
Технічні характеристики
Двигун BF20D SHSU |
|
4-тактний |
ОНС – 2 циліндри |
Робочий об’єм двигуна (див.3) |
350 |
Діаметр Х хід поршня (мм) |
59 х 64 |
Кількість клапанів |
4 |
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці |
5000-6000 |
Номінальна потужність, л.с. (кВт) |
20 – (14,7) |
Система охолодження |
водяне охолодження |
Система живлення |
1 карбюратор із прискорювальною помпою |
Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система випуску |
у воду через маточину гребного гвинта |
Привід |
|
Передавальне відношення |
2,08 |
Положення перемикання передач |
вперед-нейтраль-назад |
Обладнання |
|
Потужність генератора змінного струму |
12 А |
Розмір гвинта (дюйма) |
9,25 x 10 |
Гребний гвинт: кількість лопатей |
4 |
Наявність індикатора тиску масла |
+ |
Наявність системи попередження про перегрівання |
+ |
Наявність обмежувача оборотів |
+ |
Наявність аварійного вимикача |
+ |
Відділювач води/палива |
– |
Можливість регулювання 1 тягової потужності |
+ |
Управління |
румпельне |
Система запуску |
Електричний/ручний стартер |
Довжина валу |
S |
Винос гвинта з води |
ручний |
Зміна нахилу двигуна |
ручна п’ятиступінчаста |
Розміри |
|
Повна довжина (мм) |
650 |
Повна ширина (мм) |
350 |
Повна висота (мм) |
1110(S) |
Висота транцю (мм) |
433(S) |
Суха маса, кг: |
|
– короткий вал |
49 |