Човновий двигун Honda BF10D SHU
BF10
Якщо ви серйозно ставитеся до відпочинку
Цей двигун справді вирізняється інноваційністю серед двигунів Honda середньої потужності. Модель BF10 ідеально підходять для більшості прогулянкових човнів, вітрильників, суден із алюмінієвим корпусом і надувних човнів. Улаштуйте чудовий відпочинок для всієї родини!
Гнучке керування
Модель BF10 – має пристрій підйому двигуна для пересування по мілководдю. Аж до середніх обертів ви можете використовувати цю функцію для регулювання руху судна на вищих швидкостях.
Поліпшена динаміка
Для забезпечення плавного прискорення й підвищення ефективності використання палива Honda застосовує в моделі BF10 свою перевірену технологію PGM-IG – систему запалювання з мікропроцесорним керуванням, яка оптимізує кут випередження запалювання на будь-якій швидкості. Ви також можете покластися на електронну систему контролю над тиском мастила, температурою системи охолодження й обертами двигуна.
Багатофункціональність
Крім маятникової системи, яка забезпечує відсутність вібрацій, цей двигун може бути обладнаний деякими передовими пристроями, такими як система дистанційного керування, електричний стартер і автоматична повітряна заслінка, індукційна котушка і продуктивніший гвинт.
Особливості:
- Цифрове запалювання забезпечує максимальну потужність
- Як опція доступний продуктивніший гвинт
- Ручний або електричний стартер з автоматичною повітряною заслінкою й індукційною котушкою
- Важіль перемикання передач розташований на передній стороні кожуха, що забезпечує легкість керування
- Система “хиткий маятник” для усунення вібрацій
- Легке керування газом і кермування
- Індикатор тиску оливи
- Сигналізація перегріву / перевищення припустимих обертів / падіння тиску оливи
- Версії з дистанційним керуванням або румпелем
- Отвір для промивання сорочки охолодження прісною водою дозволяє продовжити термін експлуатації двигуна
Технічні характеристики
ДВИГУН BF10D SHU |
|
4-тактний |
ОНС – 2 циліндри |
Робочий об’єм двигуна (см3) |
222 |
Діаметр Х хід поршня (мм) |
58 х 42 |
Кількість клапанів |
4 |
Діапазон обертів при повністю відкритій заслінці |
5000-6000 |
Номінальна потужність, к.с. (кВт) |
10 – (7,4) |
Система охолодження |
водяне охолодження |
Система живлення |
1 карбюратор із прискорювальною помпою |
Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система випуску |
у воду через маточину гребного гвинта |
ПРИВІД |
|
Передатне відношення |
2,33 |
Положення перемикання передач |
уперед-нейтраль-назад |
ОБЛАДНАННЯ |
|
Потужність генератора змінного струму |
6 А |
Розмір гвинта (дюйми) |
9,25 x 9 |
Гребний гвинт: кількість лопатей |
4 |
Наявність індикатора тиску оливи |
+ |
Наявність системи попередження про перегрів |
+ |
Наявність обмежника обертів |
+ |
Наявність аварійного вимикача |
+ |
Віддільник води/палива |
– |
Можливість регулювання 1 тягової потужності |
+ |
Керування |
румпельне |
Система запуску |
ручний стартер |
Довжина вала |
S |
Винос гвинта з води |
ручний |
Зміна нахилу двигуна |
ручна п’ятиступінчаста |
РОЗМІРИ |
|
Повна довжина (мм) |
610 |
Повна ширина (мм) |
345 |
Повна висота (мм) |
1105 (S) |
Висота транця (мм) |
433 (S) |
Суха маса, кг: |
|
– короткий вал |
42 |