Човновий двигун Honda BF150AK2 XU
Клас на воді
Honda BF150 – кращій розгін, краща керованість, низька витрата палива. В його конструкції використані запатентовані і перевірені інновації Honda, а саме системи BLAST та ECO-mo. Система BLAST забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту. ЕБК (електронний блок керування) збільшує момент обертання шляхом оптимізації кількості палива та інтервалів запалювання під час різкого прискорення. Це унікальна технологія Honda, що істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону.
Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива шляхом роботи двигуна на збідненій суміші. У такий спосіб ми досягаємо значної економії палива, особливо під час руху зі сталою швидкістю.
Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує ретельне керування процесами згоряння з боку ЕБК (електронного блока керування) забезпечує виняткову економію палива та полегшує запуск двигуна.
Система зміни фаз газорозподілу з електронним управлінням VTEC, що дозволяє керувати наповненням паливно-повітряною сумішшю камер згоряння за рахунок зміни моменту відкриття/закриття і висоти підйому клапанів. Таким чином, забезпечується стабільність роботи двигуна на низьких і середніх обертах і висока потужність на високих.
Особливості:
- Програмований інжектор палива PGM-FI
- VTEC – система зміни фаз газорозподілу з електронним управлінням.
- Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
- Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
- Інтерфейсний роз’єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000
- TROLLING CONTROL – система регулювання швидкості двигуна на низьких обертах (режим тралювання) – опція
Технічні характеристики
Тип |
бензиновий 4-тактний, ОНС – 4 циліндри, VTEC |
Робочий об’єм двигуна |
2354 см³ |
Номінальна потужність, к.с. (кВт) |
150 к.с. (110,3 кВт) |
Максимальна частота обертання |
5000-6000 об/хв |
Кількість клапанів |
16 |
Діаметр циліндра Х хід поршня |
87 х 99 мм |
Система охолодження |
водяне охолодження з термостатом |
Паливна система |
програмований інжектор PGM-FI |
Система запалювання |
електронна PGM-IG |
Система змащування |
змащування під тиском трохоїдної помпи |
Система випуску |
у воду через маточину гребного гвинта |
Передатне відношення |
2,14 |
Положення перемикання передач |
Вперед – Нейтраль – Назад |
Номінальні характеристики кола |
12 В, 40 А |
Захист від падіння тиску моторної оливи |
+ |
Захист від перегріву |
+ |
Наявність обмежника обертів |
+ |
Система керування |
дистанційне керування |
Система запуску |
електричний стартер |
Механізм нахилу/підйому |
електричний підіймач |
Максимальний кут повороту |
30° вліво і вправо |
Кут нахилу двигуна |
від -4 до 16° (якщо кут транця становить 12°) |
Кут підйому двигуна |
72° (якщо кут транця становить 12°) |
Висота транця |
635 мм |
Габаритні розміри (ДхШхВ) |
845х580х1790 мм |
Суха маса (вага) |
217 кг |