+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

Honda BF50D LRTU

Човновий двигун Honda BF50D LRTU

BF50

Зануртеся у світ спокою  

Двигуни BF50 і BF40, які вже є зразковими представниками класу двигунів середньої потужності, були вдосконалені за допомогою технології програмованого запалювання Honda PGM-IG, що оптимізує кут випередження запалювання й забезпечує більшу швидкість, комфорт й екологічність. 



Компактний, але потужний

BF50 і BF40 є рядними 3-циліндровими моторами, що значно знижує загальну вагу двигуна. Програмована система запалювання PGM-IG дозволяє двигуну долати високі навантаження: забезпечує більшу потужність і відсутність детонації. Хоч який човен ви використовували б – алюмінієвий, склопластиковий чи надувний, одержите максимальну потужність, варто тільки додати газу!

Працює за будь-якої погоди

Риба прекрасно почувається у воді й у холодну погоду. Хіба ваш мотор не має робити те ж саме? На щастя, ці мотори обладнані електричним стартером, автоматичною повітряною заслінкою й системою електронного запалювання, яка підвищує напругу запалювання й дає стійку іскру на свічках запалювання, щоб ви могли завести двигун у будь-який момент і за будь-якої погоди.

Легкість курування

Керувати двигуном ще ніколи не було так просто. Автоматична повітряна заслінка забезпечує найкраще співвідношення повітря/паливо, дозволяючи вам з легкістю запустити двигун за будь-яких умов.



Особливості:

  • Програмований інжектор палива PGM-FI забезпечує миттєве збільшення потужності і крутного моменту
  • Система BLAST істотно поліпшує ходові властивості човна під час розгону
  • Система ECO-mo сприяє зниженню споживання палива
  • Інтерфейсний роз’єм для приєднання до підвісного мотора різноманітних приладів зчитування даних, сумісних з NMEA2000

Технічні характеристики

 

ДВИГУН BF50DK4 LRTU

Тип

бензиновий 4-тактний, ОНС – 3 циліндри

Робочий об’єм двигуна         

808 см³

Номінальна потужність, к.с. (кВт)                   

50 к.с. (36,8 кВт) при 5750 об/хв

Максимальна частота обертання

5000-6000 об/хв

Кількість клапанів

6

Діаметр циліндра Х хід поршня

70 х 70 мм

Система охолодження           

водяне охолодження з термостатом

Паливна система        

програмований інжектор PGM-FI

Система запалювання            

електронна PGM-IG

Система змащування

змащування під тиском трохоїдної помпи

Система випуску        

у воду через маточину гребного гвинта

Передатне відношення          

2,08

Положення перемикання передач 

Вперед – Нейтраль – Назад

Номінальні характеристики кола

12 В, 17 А

Місткість паливного бака

25 л

Захист від падіння тиску моторної оливи 

+

Захист від перегріву  

+

Наявність обмежника обертів           

+

Система керування

дистанційне керування

Система запуску         

електричний стартер

Механізм нахилу/підйому

електричний підіймач

Максимальний кут повороту

35° вліво і вправо

Кут нахилу двигуна

від -4 до 12° (якщо кут транця становить 12°)

Кут підйому двигуна

63° (якщо кут транця становить 12°)

Висота транця

521 мм

Габаритні розміри (ДхШхВ)

694х372х1364 мм

Суха маса (вага)

98 кг

Залишились питання?

Новини та події

18листопада 2024
Honda презентувала концепт абсолютно нового мотоциклетного двигуна V3 з електричним компресором Минуло 40 років з моменту, коли Honda випустила свій останній 3-циліндровий V-подібний двигун на мотоциклі – на байку Honda NS400R.…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :