Швидкий, маневровий та запальний CB750 Hornet
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Новий Hornet, дизайн якого розроблений у центрі досліджень та розробок Honda в Римі, також відповідальний за створення таких популярних моделей, як Africa Twin, X-ADV та Neo Sports Café naked series, є чітким, сучасним виразом технічної краси з силуетом, лініями та формами у компактних, агресивних пропорціях. Різко окреслений паливний бак, натхненний формою крила шершня є фірмовою рисою мотоцикла. Починаючи з носового обтічника з агресивним кутом нахилу та закінчуючи гострим, як бритва, мінімальним хвостом, у всьому відчувається напруженість та агресивність, що підкреслюють спортивний характер Hornet.
Ім’я Hornet справді повертається, причому у втіленні, яке, безперечно, відкриє ще один захоплюючий розділ у його славній історії.
Новий двигун розміщений в абсолютно новій легкій сталевій рамі вагою всього 16,6 кг, сконструйовану таким чином, щоб повністю розкрити характеристики нового двигуна. Маневровість та зворотний зв’язок сприяє за допомогою перекинутої вилки Showa Separate Function Fork Big Piston (SFF-BPTM) з діаметром труб 41 мм. Задній амортизатор з регулюванням попереднього стиснення, що працює через систему Pro-Link, і новий сталевий маятник також підвищують «коефіцієнт задоволення».
Задоволення від їзди, практичність та почуття гордості від володіння мотоциклом посилюються завдяки великому списку обладнання, на чолі якого стоїть 5-дюймовий кольоровий TFT-дисплей, що відображає всю важливу інформацію та дозволяє керувати всіма системами. Підключення смартфона за допомогою функціоналу Honda Smartphone Voice Control для пристроїв Android та (вперше) IOS. Все освітлення – світлодіодне; індикатори повороту автоматично вимикаються, а також активують систему аварійної зупинки для підвищення безпеки пілота.
Швидкий, маневровий та запальний Hornet гарантує задоволення від водіння в будь-якій поїздці завдяки кращому в класі співвідношенню потужності та маси у поєднанні з балансом, стабільністю та маневровістю, якими знаменита Honda.
Абсолютно новий, компактний та легкий паралельний двоциліндровий 755-кубовий двигун вміщує величезну кількість інженерних досягнень Honda. Традиційне “жало” високих оборотів Hornet збереглося: пікова потужність 67,5 кВт досягається при 9500 об/хв. Тепер вона поєднується з крутним моментом у всьому діапазоні оборотів (пік крутного моменту припадає на 75 Нм при 7 250 об/хв), що забезпечує зручність використання на низьких та середніх оборотах та ефективне прискорення в різних ситуаціях.
Новий двигун має всі інженерні ноу-хау Honda. Колінчастий вал 270 ° та нерівномірний порядок запалення викликають характерну реакцію, а в поєднанні зі спеціально розробленим вихлопом – захопливий саундтрек; повітропроводи із запатентованою технологією Vortex Air Flow створюють більш рівномірний розподіл повітря від бічних повітрозабірників у повітряну камеру; здвоєні циліндри мають нікасилове покриття, успадковане від CBR1000RR Fireblade; продумане компонування і 8-клапанна головка блоку з технологією Unicam дозволили досягти всього цього в ультракомпактному блоці.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН |
|
Тип двигуна |
4-тактний 8-клапанний двигун OHC з рідинним охолодженням |
Об’єм двигуна |
755 куб.см |
Діаметр х хід поршня (мм) |
87 мм x 63,5 мм |
Ступінь стиснення |
11,0:1 |
Максимальна потужність |
67,5 кВт при 9500 об/хв |
Максимальний крутний момент |
75 Нм при 7250 об/хв |
Рівень шуму (дБ) |
L wot – 77,5; L urban – 73,5 |
Максимальна швидкість |
205 км/год |
Місткість мастила |
3,8 л |
Стартер |
Електричний |
ПАЛИВНА СИСТЕМА |
|
Тип |
PGM-FI (програмоване впорскування |
Місткість паливного бака |
15,2 л |
Викиди СО2 |
100 г/км |
Витрата палива |
23 км/л – 4,35 л/100 км |
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА |
|
Місткість акумулятора |
12v 7.4 Ah |
ПРИВІД |
|
Тип зчеплення |
Многодискове, в масляній ванні, з алюмінієвим кулачковим механізмом і прослизаючим зчепленням |
Тип трансмісії |
МКПП: 6-ступенева |
Головна передача |
Ланцюгова |
РАМА |
|
Тип |
Сталева діагональна ромбовидна |
ШАСІ |
|
Розміри (ДxШxВ) |
2090 мм x 780 мм x 1085 мм |
Колісна база |
1420 мм |
Кут нахилу вилки |
25˚ |
Виліт |
99 мм |
Висота сидіння |
795 мм |
Дорожній просвіт |
140 мм |
Споряджена маса |
190 кг |
Радіус повороту |
2,7 м |
ПІДВІСКА |
|
Передня підвіска |
Перевернута телескопічна вилка Showa 41 mm SFF-BP, хід 130 мм |
Задня підвіска |
Моноблочний алюмінієвий маятниковий важіль із системою Pro-Link, хід 150 мм |
КОЛЕСА |
|
Передні колеса |
5-променеві з Y-подібними спицями, з литого алюмінію |
Задні колеса |
5-променеві з Y-подібними спицями, з литого алюмінію |
Передні шини |
120/70ZR-17 |
Задні шини |
160/60ZR-17 |
ГАЛЬМА |
|
Тип ABS |
2-канальна |
Передні гальма |
Подвійний диск 296 мм x 4 мм із радіальними 4-поршневими супортами |
Задні гальма |
Одинарний диск 240 мм x 5 мм з одно-поршневим супортом |
ІНСТРУМЕНТИ ТА ЕЛЕКТРИКА |
|
Контрольні прилади |
TFT екран |
Передні фари |
LED |
Задній ліхтар |
LED |
Підключення смартфону |
HSVC |
USB |
Type С |
Автоматичне вимкнення поворотника |
Так |
Система безпеки |
HISS |
Додаткові функції |
ESS, 4 режими руху |