+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

CMX500 А2 Rebel (Accessorized)

ЗАЯВІТЬ ПРО СЕБЕ З CMX500 А2 Rebel (Accessorized)

За більш детальною інформацією звертайтесь за:


Rebel – ексклюзивний мотоцикл з непідвладною тимчасовою зовнішністю «боббера», одночасно випромінює новаторський та сучасний особистий стиль. Низько розташоване зручне сидіння (всього 690 мм) сприяє зручності доступу, легкості управління та дозволяє насолоджуватися під час руху розслабленим становищем, у якому дещо витягнуті руки ідеально поєднуються з розташованими на середній висоті підніжками. І хоча Rebel виглядає цілком привабливо вже в момент виїзду з дилерського центру Honda, має величезний потенціал для персоналізації.
Дайте волю своїй уяві.  

 



8-клапанний двигун з паралельним розташуванням двох циліндрів з робочим об’ємом 471 куб. см відрізняється плавною та лінійною віддачею потужності, пікове значення якої становить 35 кВт. Завдяки цьому Rebel відповідає вимогам посвідчення водія категорії А2, що стане чудовим. новиною для будь-якого початківця. При збільшенні частоти обертів одразу відчувається впевнена передача моменту, що крутить, пікове значення якого досягає цілком достатніх 43,3 Н·м. Пофарбований у темний колір глушник, завдяки схемі «2-1», що нагадує двоствольну рушницю, забезпечує емоційний звуковий супровід, а ковзне зчеплення полегшує перемикання передач завдяки зниженню потреби у застосуванні важеля. Крім того, у разі різкого перемикання на нижчу передачу воно покращує контроль над мотоциклом, забезпечуючи зчеплення шини заднє колесо із поверхнею.


Ключовим елементом стилю Rebel є низько розташована рама зі сталевих труб, вдалим доповненням якої служать 16-дюймові литі алюмінієві диски з товстими передніми та задніми. шинами розмірністю 130/9-16 та 150/80-16 відповідно. Для максимально «оголеного» виду підніжки та сидіння пасажира можна швидко зняти. Передня телескопічна вилка діаметром 41 мм працює в парі з наповненими азотом задніми амортизаторами з регулюванням 2020 Honda Rebel 300 та Rebel 500 попереднього навантаження пружин, забезпечуючи плавність руху.


Роботою передніх та задніх дискових гальм керує двоканальна антиблокувальна гальмівна система ABS, що дозволяє впевнено уповільнювати мотоцикл у будь-яких умовах руху. Усі світлові прилади – світлодіодні, преміального рівня, а на круглому рідкокристалічному дисплеї діаметром 100 мм з інверсивним зображенням передбачено цифровий індикатор поточної передачі. Також доступна пофарбована в сірий колір Matte Axis Grey Metallic модифікація Rebel S, оснащення якої базової комплектації включає козирок фари головного світла та тоноване вітрове скло, гофровані чохли вилки в стилі ретро і сидіння з ромбоподібним візерунком.  

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ


ДВИГУН
Тип 4-тактний, 2-циліндровий, з рідинним охолодженням, DOHC
Об’єм 471 см3
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм 67 x 66,8
Коефіцієнт стиснення 10,7:1
Максимальна вихідна потужність 34 кВт/8 500 об/хв
Максимальний крутний момент 43,3 Нм / 6000 об/хв
Об’єм моторного мастила 3,2 літра
Витрата пального 3,7 л/ 100 км
Ступінь стиску 10.7 : 1
ЕЛЕКТРИЧНА СИСТЕМА

Стартер

Електричний

Трансмісія

МКПП: 6-ступенева

ШАСІ/ПІДВІСКА/ГАЛЬМА

 

Рама

Сталева ромбовидна

Передня підвіска

Телескопічна вилка 41 мм

Задня підвіска

Showa twin shock

Переднє гальмо

Один диск 296 мм з гідравлічними супортами; ABS 2-канальна

Заднє гальмо

Один диск 240 мм з гідравлічними супортами; ABS 2-канальна

Передня шина

130/90-16M/C 67H

Задня шина

150/80 16M/C 71H

РОЗМІРИ

 

Габарити (Д х Ш х В)

2205 x 820 x 1090 мм

Колісна база

1490 мм

Висота по сідлу

690 мм

Дорожній просвіт

125 мм

Об’єм паливного бака

11,2 л
Споряджена маса 191 кг

ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА

 

Панель приладів

Цифрова

Головне світло

LED

Стоп-сигнали

LED

Залишились питання?

Новини та події

18листопада 2024
Honda презентувала концепт абсолютно нового мотоциклетного двигуна V3 з електричним компресором Минуло 40 років з моменту, коли Honda випустила свій останній 3-циліндровий V-подібний двигун на мотоциклі – на байку Honda NS400R.…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :