+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

CRF300 L

Honda CRF300 L

За більш детальною інформацією звертайтесь за:

📞  +380 95 280 99 47

CRF300L отримав нове життя завдяки легкому шасі, вужчому корпусу та підвищеним показникам потужності й крутного моменту двигуна. Разом з тим, попри покращення характеристик, ідеальна формула подвійного призначення залишилась незмінною. Якості, які допомагають так добре справлятися з бездоріжжям (компактні пропорції, жвава реакція дросельної заслінки, чутлива керованість та м’яка підвіска), чудово підходять і для міських умов. Він запозичив свій генотип у спортивних моделей CRF450R та CRF450RX, тому має чудову стартову позицію, а завдяки можливостям підрозділу HRC та його гоночної програми всі аспекти спортивних характеристик цього мотоцикла подвійного призначення були удосконалені.

 


Збільшений робочий об’єм 4-клапанного одноциліндрового двигуна з двома верхніми розподільчими валами (DOHC) дав змогу підвищити пікову потужність на додаткові 1,9 кВт до 20,1 кВт, а максимальне значення крутного моменту зросло на 4 Н·м і сягає 26,6 Н·м. Передачі з 1-ї по 5-ту мають коротші передатні числа задля стрімкішого прискорення, а «довша» шоста передача призначена для тривалого руху на високій швидкості. Своєю чергою, проковзуюче зчеплення з підтримкою полегшує перемикання на вищу передачу та контролює «ривки» заднього колеса в разі різкого вмикання нижчої передачі. Шасі стало легшим на 4 кг завдяки новій конструкції рами та використанню полегшеного скошеного алюмінієвого маятника. Кліренс збільшився на 30 мм, завдяки чому з’їжджати з бордюрів (або переїжджати через перешкоди) стало ще зручніше.

Збільшений хід підвіски забезпечує покращену амортизацію ударів. Спереду встановлена вилка Showa USD 43 мм зі збільшеним на 10 мм ходом та оптимізованими для руху дорогами й бездоріжжям значеннями зусилля ходу стиснення та відбою, а хід заднього моноамортизатора Pro-Link Showa теж було збільшено на 20 мм. Обов’язкова передумова належної керованості на бездоріжжі — свобода переміщення; паливний бак об’ємом 7,8 л оновленої конструкції став вужчим і легшим. У поєднанні з новими контурами сидіння він полегшує зміщення центру ваги вперед для покращення зчеплення переднього колеса з поверхнею. Нова панель приладів з позитивним РК-дисплеєм забезпечує чітке відображення інформації. Тож якщо ви мандруєте міськими вулицями з нерівним покриттям чи підкорюєте нові маршрути на бездоріжжі (або навіть встигаєте займатися цим протягом одного дня), CRF300L — мотоцикл, просто створений для відкриттів.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:

ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН
Тип двигуна 1 – циліндровий, 4- клапанний, рідинного
охолодження, DOHC
Робочий об’єм, см³ 286 см3
Діаметр циліндра і Хід поршня, мм 76 х 63
Максимальна потужність 27 к.с. при 8500 об/хв.
Максимальний крутний момент 26.6 Нм при 6500 об/хв.
Паливна система PGM-FI (програмоване впорскування
палива)
Об’єм моторного мастила 1.8 л
Об’єм паливного бака 7.8 л
Витрата пального 3 л/ 100 км
Ступінь стиску 10.7 : 1

ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ

 

Стартер

Електричний

Трансмісія

6-ступенева

Кінцева передача

Ланцюгова

ШАСІ/ПІДВІСКА/ГАЛЬМА

 

Рама

Сталева трубчата

Передня підвіска

Вилка перевернутого типу, діаметр 43 мм

Задня підвіска

Prolink

Переднє гальмо

256 mm x 3.5mm диск, з 2-поршневими
супортами

Заднє гальмо

220 mm x 4.5mm диск, з 1-поршневим
супортом

Передня шина

80/100-21M/C 51P

Задня шина

120/80-18M/C 62P

РОЗМІРИ

 

Габарити (Д х Ш х В), мм

2230 x 820 x 1200

Кут нахилу

27,5

Колісна база

1445 мм

Радіус розвороту, м

2,3

Висота по сідлу

880

Дорожній просвіт

285

Споряджена маса

142

ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА

 

Панель приладів

LCD

Потужність батареї

12v – 7AH

Головне світло

Галогенове

Стоп-сигнали

Галогенні


Залишились питання?

Новини та події

18листопада 2024
Honda презентувала концепт абсолютно нового мотоциклетного двигуна V3 з електричним компресором Минуло 40 років з моменту, коли Honda випустила свій останній 3-циліндровий V-подібний двигун на мотоциклі – на байку Honda NS400R.…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :