Honda CRF300 L
За более подробной информацией обращайтесь за:
Honda CRF300L 2025 – ідеальний мотоцикл для пригоди на будь-яких дорогах
Новий Honda CRF300L 2025 року продовжує традиції надійності та універсальності, пропонуючи вдосконалені технології дизайну, легкість і потужність, що дозволяє комфортно почуватися як на асфальті, так і на складному бездоріжжі.
Двигун
- 286-кубовий одноциліндровий двигун із рідинним охолодженням оптимізований для підвищення крутного моменту на низьких і середніх обертах.
- Знижена витрата палива для більш тривалих поїздок без дозування.
Покращена вага та баланс
- Легка сталева рама, що забезпечує міцність і маневровість.
- Вага мотоцикла знижена до 141 кг, що робить його ідеальним для технічних ділянок.
Сучасна підвіска
- Довгохідна передня вилка Showa діаметром 43 мм для кращого поглинання ударів.
- Задній амортизатор з прогресивними налаштуваннями, який адаптується до різних типів покриття.
Дизайн та комфорт
- Агресивний вигляд із новою графікою та оновленими LED-фарами для кращої видимості.
- Покращене сидіння для зручності під час довгих поїздок, зменшена висота для легшої посадки.
Електроніка
- Оновлений LCD-дисплей з чітким відображенням даних: швидкість, рівень палива, середня витрата, годинник.
- Нова функція відтворення поточного нахилу, що корисно для бездоріжжя.
CRF300L 2025 року — це мотоцикл, який пошкодив усе: високу надійність, універсальність і комфорт. Він підходить як новачкам, так і досвідченим райдерам, які шукають нові пригоди. Завдяки вдосконаленій конструкції та інноваціям, ця модель стане вашим надійним партнером у будь-якій подорожі.
Honda CRF300L 2025 – відкривайте світ без обмежень!
ДОСТУПНЫЕ ЦВЕТА:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Тип двигуна | 1 – циліндровий, 4- клапанний, рідинного охолодження, DOHC |
Робочий об’єм, см³ | 286 см3 |
Діаметр циліндра і Хід поршня, мм | 76 х 63 |
Максимальна потужність | 27 к.с. при 8500 об/хв. |
Максимальний крутний момент | 26.6 Нм при 6500 об/хв. |
Паливна система | PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
Об’єм моторного мастила | 1.8 л |
Об’єм паливного бака | 7.8 л |
Витрата пального | 3 л/ 100 км |
Ступінь стиску | 10.7 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ |
|
Стартер |
Електричний |
Трансмісія |
6-ступенева |
Кінцева передача |
Ланцюгова |
ШАСІ/ПІДВІСКА/ГАЛЬМА |
|
Рама |
Сталева трубчата |
Передня підвіска |
Вилка перевернутого типу, діаметр 43 мм |
Задня підвіска |
Prolink |
Переднє гальмо |
256 mm x 3.5mm диск, з 2-поршневими |
Заднє гальмо |
220 mm x 4.5mm диск, з 1-поршневим |
Передня шина |
80/100-21M/C 51P |
Задня шина |
120/80-18M/C 62P |
РОЗМІРИ |
|
Габарити (Д х Ш х В), мм |
2230 x 820 x 1200 |
Кут нахилу |
27,5 |
Колісна база |
1445 мм |
Радіус розвороту, м |
2,3 |
Висота по сідлу |
880 |
Дорожній просвіт |
285 |
Споряджена маса |
142 |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА |
|
Панель приладів |
LCD |
Потужність батареї |
12v – 7AH |
Головне світло |
Галогенове |
Стоп-сигнали |
Галогенні |