МИСТЕЦТВО РОЗКІШНОГО ТУРИЗМУ GL1800 Gold Wing, DCT
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Дивовижний Honda GL1800 Gold Wing Tour дає змогу подорожувати без зайвих зусиль і з небаченим досі рівнем насолоди. Це оптимальний двоколісний туристичний мотоцикл. Як і модель Gold Wing, він має шестициліндровий двигун з робочим об’ємом 1833 куб. см, передню двоважільну паралелограмну підвіску та задній односторонній маятник Pro Arm.
Також мотоцикл оснащений повноколірним рідкокристалічним TFT-дисплеєм діагоналлю 7 дюймів, що дає змогу керувати функціями відтворення аудіо (підтримуються технології Android Auto® та Apple CarPlay®), навігації, використовувати інтерфейс Bluetooth, керування голосом та обирати різні режими руху, має смартключ та систему допомоги початку руху на схилі, але на цьому перелік спільних рис закінчується. На випадок далеких подорожей удвох Gold Wing Tour має комфортні налаштування підвіски (з електронним регулюванням попереднього навантаження задніх амортизаторів), систему регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) та рукоятки збільшеного розміру для пасажира.
Ще одна зручна особливість: відтепер немає потреби вручну відмикати бічні кофри чи верхній відсік для речей, адже Gold Wing розпізнає ключ дистанційного користування, коли ви наближаєтеся. Після натискання на кнопку ключ можна покласти в кишеню, а тоді натиснути на кнопку стартера і вирушати. У верхньому відсіку вистачить місця для двох повнорозмірних шоломів, що стануть у пригоді в подорожах вихідного дня, як і розташовані ззаду динаміки аудіосистеми, рукоятки з підігрівом та центральна підніжка. Крім цього, мотоцикл отримав спарений USB-роз’єм з функцією заряджання, а ще базова комплектація включає світлодіодні протитуманні фари. Доступний також варіант Gold Wing Tour з трансмісією з двома зчепленнями (DCT) та подушкою безпеки. Семиступенева трансмісія DCT третього покоління вирізняється покращеним контролем на малих швидкостях і гарантує максимальне відчуття розкоші під час довгих подорожей через всю країну чи навіть кілька країн.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Тип | Опозитний, 6-циліндровий, 4- тактний, 24-клапанний, SOHC, рідинного охолодження |
Об’єм | 1833 см3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм | 73 мм х 73 мм |
Максимальна потужність | 93 кВт/5500 об/хв |
Максимальний крутний момент | 170 Нм/4500 об/хв |
Паливна система | PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
Об’єм моторного мастила | 5.6 л (DCT) |
Об’єм паливного бака | 21.1 л |
Витрата пального | 5.5 л / 100 км |
Ступінь стиску | 10.5 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
Стартер | Інтегрована система стартерного генератора (ISG) |
Трансмісія | DCT: 7-ступенева та 1 – задній хід |
Кінцева передача | Карданний вал закритого типу |
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
Рама | Діагональна, алюмінієва |
Передня підвіска | Незалежна, двоважільна типу «Double Wishbone» |
Задня підвіска | Консоль Pro Link |
Тип гальмівної системи | Електронно керована, комбінована з ABS |
Переднє гальмо | Два 320 мм х 4,5 мм диска плаваючого типу с 6-поршнєвими гідравлічними супортами та композитними гальмівними колодками |
Заднє гальмо | Один 316 мм х 11 мм вентильований диск с 3- поршневим супортом, композитними гальмівними колодками |
Передня шина | 130/70R 18 |
Задня шина | 200/55R 16 |
РОЗМІРИ | |
Габарити (Д х Ш х В), мм | 2615 мм х 905 мм х 1430 мм |
Кут нахилу | 30,5° |
Колісна база | 1695 мм |
Радіус розвороту | 3,4 м |
Висота по сідлу | 745 мм |
Дорожній просвіт | 130 мм |
Споряджена маса | DCT з Air Bag: 390 кг |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
Панель приладів | Електронний дисплей |
Потужність батареї | 12В/20 Аh |
Продуктивність генератора | 12В/120A |
Головне світло | LED |
Стоп-сигнали | LED |