МИСТЕЦТВО РОЗКІШНОГО ТУРИЗМУ GL1800 Gold Wing, DCT
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Дивовижний Honda GL1800 Gold Wing Tour дає змогу подорожувати без зайвих зусиль і з небаченим досі рівнем насолоди. Це оптимальний двоколісний туристичний мотоцикл. Як і модель Gold Wing, він має шестициліндровий двигун з робочим об’ємом 1833 куб. см, передню двоважільну паралелограмну підвіску та задній односторонній маятник Pro Arm.



Ще одна зручна особливість: відтепер немає потреби вручну відмикати бічні кофри чи верхній відсік для речей, адже Gold Wing розпізнає ключ дистанційного користування, коли ви наближаєтеся. Після натискання на кнопку ключ можна покласти в кишеню, а тоді натиснути на кнопку стартера і вирушати.

У верхньому відсіку вистачить місця для двох повнорозмірних шоломів, що стануть у пригоді в подорожах вихідного дня, як і розташовані ззаду динаміки аудіосистеми, рукоятки з підігрівом та центральна підніжка.

Крім цього, мотоцикл отримав спарений USB-роз’єм з функцією заряджання, а ще базова комплектація включає світлодіодні протитуманні фари. Доступний також варіант Gold Wing Tour з трансмісією з двома зчепленнями (DCT) та подушкою безпеки. Семиступенева трансмісія DCT третього покоління вирізняється покращеним контролем на малих швидкостях і гарантує максимальне відчуття розкоші під час довгих подорожей через всю країну чи навіть кілька країн.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:



ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
| ДВИГУН | |
| Тип | Опозитний, 6-циліндровий, 4-тактний, 24-клапанний, рідинного охолодження, SOHC, Euro-5+ |
| Об’єм | 1833 см3 |
| Діаметр циліндра х Хід поршня | 73 мм х 73 мм |
| Максимальна потужність | 126 к.с. при 5500 об/хв |
| Максимальний крутний момент | 170 Нм при 4500 об/хв |
| Паливна система | PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
| Об’єм моторного мастила | 5.6 л (DCT) |
| Об’єм паливного бака | 21 л |
| Витрата пального | 5.4 л / 100 км |
| Ступінь стиску | 10.5 : 1 |
| ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
| Стартер | Інтегрована система стартер-генераторний блок |
| Трансмісія | DCT: 7-ступінчаста з подвійним зчепленням |
| Кінцева передача | Карданний вал закритого типу |
| ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
| Рама | Діагональна, алюмінієва |
| Передня підвіска | Вилка з подвійним важелем (Double Wishbone) |
| Задня підвіска | Консоль Pro-Link з електронним регулюванням попереднього навантаження пружини |
| Переднє гальмо | Два 320-мм x 4.5-мм диски з 6-поршневими супортами, поривними гальмівними колодками та композитними гальмівними дисками |
| Заднє гальмо | Один 316-мм x 11-мм вентильований диск з 3-поршневим супортом, поривними гальмівними колодками |
| ABS | 2-канальна ABS з урахуванням кута нахилу на основі IMU |
| Передня шина | 130/70 R18 |
| Задня шина | 200/55 R16 |
| РОЗМІРИ | |
| Габарити (Д х Ш х В) | 2615 мм х 905 мм х 1430 мм |
| Колісна база | 1695 мм |
| Радіус розвороту | 3,4 м |
| Висота по сідлу | 745 мм |
| Дорожній просвіт | 130 мм |
| Споряджена маса | 393 кг |
| ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
| Панель приладів | 7 дюймовий TFT дисплей |
| Потужність батареї | 12V / 21 Ah (20HR) |
| Розетка | 12V |
| USB роз’єм | USB |
| Підключення | Bletooth audio + Apple CarPlay & Android Auto (Бездротовий) |
| Головне світло | LED |
| Стоп-сигнали | LED |
| Круїз-контроль | Так |
| Режими їзди | Tour, Sport, Econ, Rain |
| Система контролю тяги HSTC | Так |
| Регулювання висоти вітрового скла | Електриче регулювання, що регулються за висотою та кутом |
| Система безпеки | HISS |
| Інше | Підігрів переднього та заднього сидіння, підігрів ручок керма, система автоматичної зупинки двигуна на холостому ходу, система безключового доступу, контроль тиску в шинах, протитуманні фари, подушка безпеки, система допомоги при старті на підйомі |