МИСТЕЦТВО РОЗКІШНОГО ТУРИЗМУ GL1800 Gold Wing, DCT
За більш детальною інформацією звертайтесь за:

Дивовижний Honda GL1800 Gold Wing Tour дає змогу подорожувати без зайвих зусиль і з небаченим досі рівнем насолоди. Це оптимальний двоколісний туристичний мотоцикл. Як і модель Gold Wing, він має шестициліндровий двигун з робочим об’ємом 1833 куб. см, передню двоважільну паралелограмну підвіску та задній односторонній маятник Pro Arm.

Ще одна зручна особливість: відтепер немає потреби вручну відмикати бічні кофри чи верхній відсік для речей, адже Gold Wing розпізнає ключ дистанційного користування, коли ви наближаєтеся. Після натискання на кнопку ключ можна покласти в кишеню, а тоді натиснути на кнопку стартера і вирушати.
У верхньому відсіку вистачить місця для двох повнорозмірних шоломів, що стануть у пригоді в подорожах вихідного дня, як і розташовані ззаду динаміки аудіосистеми, рукоятки з підігрівом та центральна підніжка.
Крім цього, мотоцикл отримав спарений USB-роз’єм з функцією заряджання, а ще базова комплектація включає світлодіодні протитуманні фари. Доступний також варіант Gold Wing Tour з трансмісією з двома зчепленнями (DCT) та подушкою безпеки. Семиступенева трансмісія DCT третього покоління вирізняється покращеним контролем на малих швидкостях і гарантує максимальне відчуття розкоші під час довгих подорожей через всю країну чи навіть кілька країн.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Тип | Опозитний, 6-циліндровий, 4- тактний, 24-клапанний, SOHC, рідинного охолодження |
Об’єм | 1833 см3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня | 73 мм х 73 мм |
Максимальна потужність | 93 кВт при 5500 об/хв |
Максимальний крутний момент | 170 Нм при 4500 об/хв |
Паливна система | PGM-FI (програмоване впорскування палива) |
Об’єм моторного мастила | 5.6 л (DCT) |
Об’єм паливного бака | 21 л |
Витрата пального | 5.4 л / 100 км |
Ступінь стиску | 10.5 : 1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
Стартер | Інтегрована система стартерного генератора (ISG) |
Трансмісія | 7-ступінчаста коробка передач з подвійним зчепленням та допоміжною передачею переднього та заднього ходу |
Кінцева передача | Карданний вал закритого типу |
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
Рама | Діагональна, алюмінієва |
Передня підвіска | Незалежна, двоважільна типу «Double Wishbone» |
Задня підвіска | Консоль Pro Link |
Тип гальмівної системи | Електронно керована, комбінована з ABS |
Переднє гальмо | Два 320 мм х 4,5 мм диска плаваючого типу с 6-поршнєвими гідравлічними супортами та композитними гальмівними колодками |
Заднє гальмо | Один 316 мм х 11 мм вентильований диск с 3- поршневим супортом, композитними гальмівними колодками |
Передня шина | 130/70R 18 M/C |
Задня шина | 200/55R 16 M/C |
РОЗМІРИ | |
Габарити (Д х Ш х В) | 2615 мм х 905 мм х 1430 мм |
Кут нахилу | 30,5° |
Колісна база | 1695 мм |
Радіус розвороту | 3,4 м |
Висота по сідлу | 745 мм |
Дорожній просвіт | 130 мм |
Споряджена маса | 393 кг |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
Панель приладів | Електронний дисплей |
Потужність батареї | 12В/21 Аh |
Головне світло | LED |
Стоп-сигнали | LED |