Віддалене врегулювання страхових випадків
У чому ж відмінність звичайного врегулювання від віддаленого врегулювання?
При виникненні страхової події, у процесі врегулювання беруть участь: Ви, страхова компанія, СТО, інспектор ДАІ, незалежний експерт, інші учасники ДТП (якщо були), інші зацікавлені й залучені особи.
При звичайному врегулюванні збитків, Ви (хочете Ви цього чи ні) є координатором і головною дійовою особою. Беручи до уваги кількість учасників процесу і «новизну» процесу для Вас, – часу займає багато.
При віддаленому врегулюванні процедура значно спрощується:
Ви телефонуєте в страхову компанію і повідомляєте про настання страхової події. Виконуєте вказівки оператора страхової компанії на місці виникнення страхової події.
Приїжджаєте на авторизовану СТО (на автомобілі або з автомобілем – залежно від ступеня ушкоджень) і повідомляєте фахівцеві СТО: «Я приїхав. Ось мій автомобіль. Ось мій поліс страхування ».
Більшу частину всіх необхідних подальших дій виконує співробітник СТО. Незважаючи на те, що співробітник СТО не зможе виконати замість Вас абсолютно всі дії, але він стане вашим провідником на шляху врегулювання збитку. Тепер Вам не потрібно їхати в страхову компанію, досить сповістити по телефону страхову компанію про настання страхового випадку. Всі подальші у Вас питання можна вирішити за допомогою наших фахівців в «Дніпро Мотор Інвест».
У більшості випадків, весь процес врегулювання страхової події займе у Вас два візити на СТО:
візит 1 – здати автомобіль і оформити документи;
візит 2 – отримати відремонтований автомобіль
Якщо в процесі врегулювання виникне необхідність у виконанні додаткових дій, співробітник СТО проконсультує Вас і надасть Вам організаційну допомогу.
Віддалене врегулювання збитків у автомобільному транспорті застосовується в країнах Західної Європи протягом багатьох років. Велика частина автовласників вже забула про те, що таке відвідувати страхову компанію для виконання огляду автомобіля. В Україні віддалене врегулювання почало активно розвиватися 2 … 3 роки тому. Практично всі страхові компанії – лідери автомобільного страхування в Україні пропонують процедуру віддаленого врегулювання своїм клієнтам.
Надання послуги віддаленого врегулювання є частиною пакету страхування КАСКО і не має на увазі виконання будь-яких додаткових оплат у зв’язку з цим.
ВВЗ – це Ваш комфорт, який Ви отримуєте додатково завдяки співпраці з лідерами!