Швидкий, маневровий та запальний CB1000 Hornet
За більш детальною інформацією звертайтесь за:
Honda CB1000 Hornet – це сучасний стрітфайтер, який завдяки потужності, стилю та інноваційним технологіям. Ця модель доступна у двох версіях – стандартна та SP, чому обіцяють відразити продуктивність та комфорт.
CB1000 Hornet оснащений 999-кубовим рядним чотирициліндровим двигуном з рідинним охолодженням та 16 клапанами. У стандартній версії двигун видає 149,7 к.с. при 11 000 об/хв і 104 Нм крутного моменту при 9 000 об/хв. У версії SP потужність зростає до 155 к.с., а крутний момент – до 107 Нм. Завдяки шестиступінчастій трансмісії з ланцюговим приводом та системі Assist/Slipper Clutch керування мотоциклом стає ще зручнішим.
У підвісці використано 41-мм перевернуту вилку Showa SFF-BP спереду та задній моноамортизатор Showa у стандартній версії. Версія SP отримала амортизатор Öhlins TTX36 з повним регулюванням. Гальмівна система включає 310-мм диски спереду з радіальними чотирипоршневими супортами Nissin для стандартної версії та Brembo Stylema для SP.
Для забезпечення комфорту водія передбачено вертикальну посадку з широким кермом (790 мм) та зручно розташованими підніжками. У версії SP доступний “Comfort Pack”, який включає підігрів ручок та сидіння з алькантарі. Обидві версії мають 5-дюймовий TFT-дисплей із підтримкою Honda RoadSync, що дозволяє підключати смартфон для навігації, прийому дзвінків та прослуховування музики.
Дизайн CB1000 Hornet отримав агресивний вигляд зі спортивними обрисами та повністю світлодіодною оптикою. Додаткові аксесуари включають захисний екран, обтічник під двигуном та хвостовий обтічник. Для підвищення безпеки передбачена система Emergency Stop Signal (ESS), яка автоматично вмикає аварійні сигнали під час екстреного гальмування.
ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
ДВИГУН | |
Тип |
4-тактний 16-клапанний рядний 4-циліндровий DOHC з рідинним охолодженням |
Об’єм двигуна (см³) |
1000 см3 |
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм | 76 x 55,1 |
Максимальна потужність | 111,6 кВт при 11 000 об/мин |
Максимальний крутний момент | 104 Нм при 9000 об/хв |
Об’єм моторного мастила | Верхній 3,5 л, нижній 3,0 л |
Витрата пального | 4.9 л/ 100 км |
Ступінь стиску | 11.7:1 |
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ | |
Стартер | Електричний |
Трансмісія | МКПП: 6-ступенева |
Кінцева передача | Ланцюгова |
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА | |
Рама | Сталева діагональна |
Передня підвіска | Вилка перевернутого типу Showa Separate Function Fork (SFF) |
Задня підвіска | Prolink mono з триступінчастим регулятором натягу |
Переднє гальмо | 310 мм подвійне, гідравлічне, дискове з 4- поршневими супортами Nissin с радиальным креплением |
Заднє гальмо | 240 мм одинарне гідравлічне дискове з 1- поршневим супортом |
Передня шина | 120/70-ZR17M/C |
Задня шина | 180/55-ZR17M/C |
РОЗМІРИ | |
Габарити (Д х Ш х В) | 2140 м x 790 мм x 1085 мм |
Кут нахилу | 25° |
Колісна база | 1455 мм |
Висота по сідлу | 809 мм |
Дорожній просвіт | 135 мм |
Об’єм паливного бака | 17 л |
Споряджена маса | 211 кг |
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА | |
Панель приладів | LCD-екран |
Головне світло | LED |
Стоп-сигнали | LED |