+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування
+38 044 205 5940
малярно-кузовний комплекс
+38 044 205 5977
відділ продажу
+38 044 205 5979
станція техобслуговування

CMX1100 D2 Rebel (Accessorized)

НЕСТРИМНИЙ БУНТІВНИК CMX1100 D2 Rebel (Accessorized)

За більш детальною інформацією звертайтесь за:

Готові оновити свій транспортний засіб? Тоді саме час. Час для чогось цілковито нового. Обирайте новий Rebel CMX1100. Мотоцикл без обтічника, що віддає данину поваги силуету «боббера» з товстими шинами з колишніх часів, але водночас виставляє напоказ цілком сучасні елементи дизайну. Звісно, завдяки привабливій зовнішності цей мотоцикл має чудовий вигляд під час неспішних поїздок широкими бульварами. Але за задумом розробників його можливості цим не обмежуються. 



Тяговий двигун із характерним паралельним розташуванням двох циліндрів оснащений електронною системою керування дросельною заслінкою Throttle By Wire, системою регулювання крутного моменту Honda Selectable Torque Control (HSTC) і системою контролю підйому переднього колеса Wheelie Control та підтримує 3 попередньо запрограмовані режими руху:

  • STANDARD — на низькій швидкості забезпечує можливість спокійного руху, але зі зростанням частоти обертів вивільняє значно більший потенціал;
  • RAIN обмежує передавання потужності, підтримує можливість гальмування двигуном, адаптований до вищого рівня контролю з боку систем Wheelie Control та HSTC і дає змогу почуватися значно впевненіше або спокійно насолоджуватися подорожжю;
  • SPORT вирізняється агресивним передаванням потужності та нижчим втручанням з боку систем Wheelie Control та HSTC.  



Круїз-контроль входить до базової комплектації, а як опція пропонується наша унікальна шестиступенева трансмісія з двома зчепленнями DCT. Ви можете їздити наодинці чи з пасажиром, адже подушку заднього сидіння можна швидко і легко зняти. Під сидінням є зручний відсік для речей об’ємом 3 л, оснащений USB-роз’ємом Type-C з функцією заряджання.


До того ж цей ефектний мотоцикл просто створений для проходження поворотів. Передня вилка картриджного типу вирізняється чорними стаканами, що складаються з двох частин (з екструдованого та литого алюмінію) та перами діаметром 43 мм, вкритими оксидом титану темно-синього кольору. Спарені задні амортизатори з регулюванням попереднього стиснення пружин оснащені винесеними герметичними компенсаційними резервуарами, що забезпечують рівномірність демпфування.

 


За ефективність гальмування відповідають переднє гальмо з радіальним кріпленням, чотирипоршневим супортом моноблочної конструкції та плаваючим диском діаметром 330 мм, а також заднє гальмо з однопоршневим супортом і диском діаметром 256 мм. Роботою обох гальм керує антиблокувальна гальмівна система (ABS). Литі алюмінієві колісні диски вирізняються спортивними Y-подібними спицями та товстими шинами розмірністю 180/65B-16 ззаду та 130/70B-18 попереду.

ДОСТУПНІ КОЛЬОРИ:


ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

ДВИГУН
Тип Рядний 2 – циліндровий, 8-клапанний, рідинного охолодження, SOHC, Євро – 5
Об’єм 1084 см3
Діаметр циліндра х Хід поршня, мм 92 х 81.5
Максимальна потужність 87 к.с. при 7000 об/хв.
Максимальний крутний момент 98 Нм при 4750 об/хв.
Паливна система PGM-FI (програмоване впорскування палива)
Об’єм моторного мастила 5.2 л
Об’єм паливного бака 13.6 л
Витрата пального 5.3 л / 100 км
Ступінь стиску 10.1 : 1
ПРИВІДНИЙ МЕХАНІЗМ
Стартер Електричний
Трансмісія 6-ступенева, DCT (Dual Clutch Transmission)
Кінцева передача Ланцюгова
ШАСІ / ПІДВІСКА / ГАЛЬМА
Рама Сталева, просторова 
Передня підвіска Телескопічна вилка, діаметр пір’я 43 мм, картриджного типу, з регульованим попереднім стисненням пружин
Задня підвіска Два амортизатори  з виносними резервуарами і регульованим попереднім стисненням пружин
Переднє гальмо Один хвилястий диск 330 mm, з радіальним моноблоковим 4-х поршневим супортом, 2-канальна ABS
Заднє гальмо Один хвилястий диск 256 mm, з 1- поршневим супортом
Передня шина 130/70B18 M/C, безкамерна
Задня шина 180/65B16 M/C, безкамерна
РОЗМІРИ
Габарити (Д х Ш х В), мм 2240 x 853 x 1115
Кут нахилу вилки 28°
Колісна база, мм 1520
Радіус розвороту, м 2.9
Висота по сідлу, мм 700
Дорожній просвіт, мм 120
Споряджена маса, кг 233
ПРИЛАДИ ТА ЕЛЕКТРИКА  
Панель приладів LCD панель
Потужність батареї, (V/Ah) 12 V / 11.2 Ah
USB роз’єм Type C
Передня фара LED
Задня фара LED

Залишились питання?

Новини та події

18листопада 2024
Honda презентувала концепт абсолютно нового мотоциклетного двигуна V3 з електричним компресором Минуло 40 років з моменту, коли Honda випустила свій останній 3-циліндровий V-подібний двигун на мотоциклі – на байку Honda NS400R.…
Детальніше
Відклична кампанія по заміні модуля подушки безпеки
Детальніше
Детальніше
До закінчення акції :