Здатне, і Honda почала експериментувати ще у 80–х роках.
Знайомтесь, це – третє покоління моделі Honda Prelude 1988 року, що стала першим автомобілем масового виробництва із можливістю повороту 4 колес.
Звісно, задні колеса мають менший кут повороту за передні, проте цікавим є інше – як працює ця система. Задні колеса здатні повертатись як у протилежний бік переднім, так і в один.
Поворот колес у різні боки використовується на низькій швидкості, що додає маневреності авто. Аби нівелювати нестабільність поведінки автомобіля, яка властива даній концепції, інженери Honda досягли можливості повороту коліс в один бік на високій швидкості. Технологія 4WS є виключно механічною та виконана у вигляді невеличкої коробки передач, яка містить два механізми із різними фазами та планетарну передачу.
Розробка технології розпочалась за 10 років до її впровадження у виробництво. Це був «хід» Honda назустріч глобальному виклику підвищення безпеки на дорогах. По-справжньому забавним є те, що під час тестування технології 4WS, Honda розробила екземпляр моделі Accord, що складалась із двох передніх частин, прикріплених одна до одної
Система 4WS від Honda встановила новий стандарт керування авто. Її розробка об’єднала творчих людей в рішенні, яке одного разу
принесе користь автомобільній індустрії.